Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در جمع نمایندگان خبرگزاریها در استان اصفهان، حمایت و توجه به اقتصاد رسانه های کشور توسط شرکت فولاد مبارکه را اقدامی در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی دانست.
هادی نباتی‌نژاد در این دیدار گفت: ماهیت این جلسه هم‌افزایی و همفکری با رسانه‌هاست. ازجمله اقدامات اولویت‌دار من برقراری ارتباط مؤثر و پویا با رسانه‌های جمعی است، زیرا باور دارم یکی از بازوهای اصلی فولاد مبارکه، رسانه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌افزایی به این معنا نیست که نقد فولاد مبارکه از سوی رسانه‌ها مطرح نشود، بلکه تعامل هدفمند و بیشتر بین شرکت فولاد مبارکه با رسانه‌ها مدنظر است.
به گفتۀ وی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت فولاد مبارکه تنها در زمینۀ تولید فولاد نیست، زیرا در کنار بحث تولید، این شرکت به انجام مسئولیت اجتماعی نیز تعهد دارد و در شرایط اقتصادی فعلی کشور به بخش‌های رسانه‌ای نیز کمک کرده است. البته اشکالاتی در برخی فرایندها وجود دارد که با پیگیری‌های مضاعف رفع می‌شود.
هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: به‌صراحت می‌گویم کار حرفه‌ای روابط عمومی و رسانه‌ای در دستور کار روابط عمومی فولاد مبارکه قرار دارد و از ورود به حاشیه‌ها پرهیز خواهیم کرد.
فضای موجود بین شرکت فولاد مبارکه و رسانه‌ها براساس تعامل برد-برد است
نباتی‌نژاد افزود: ممکن است نگاه به شرکت فولاد مبارکه با نگاه مالی همراه باشد، اما باید اذعان کنم فضای رسانه‌ای موجود بین شرکت فولاد مبارکه و رسانه‌ها براساس تعامل برد-برد است؛ هم شرکت فولاد مبارکه به اقتصاد رسانه‌ها و دیگر انواع حمایت و توسعۀ آن‌ها توجه دارد و هم از ظرفیت‌های رسانه‌ها بهره می‌برد. روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تعریف کار ویژه‌های مختلف در کنار رسانه‌ها خواهد بود و از آن‌ها برای اطلاع‌رسانی اخبار و تولید محتوای مرتبط هدفمندتر استفاده خواهد کرد. باور داریم که در فضای رسانه‌ای و حوزۀ حرفه‌ای روابط عمومی اقدام‌های خوبی رقم خواهد خورد.
نباتی‌نژاد با بیان اینکه در یک ماه اخیر تغییراتی در فرایند تولید محتواها انجام گرفته است ادامه داد: باید فضای ارتباطی ما با رسانه‌ها افزایش یاید؛ در این زمینه اقداماتی برای دسترسی آسان به مدیران شرکت و تولید محتوا انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: برنامه‌ریزی‌های جدیدی در ادارۀ رسانه‌ها و فضای مجازی فولاد مبارکه انجام شده تا رسانه‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی نیز در کنار انجام فعالیت‌های شرکت بیش‌ازپیش حضور داشته باشند. در واقع شرکت فولاد مبارکه همان‌طور که در عرصه صنعت و اقتصاد به پیش می‌رود، صنعت فرهنگی را نیز پیش می‌برد و مشارکت‌های بسیاری در این بخش دارد.
بنا بر این گزارش، در این نشست نمایندگان استان اصفهان خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، ایکنا، ایمنا، برنا، موج، مهر، خبر آنلاین، حوزه، رسا، باشگاه خبرنگاران جوان و فارس حضور داشتند و به بیان نظر و پیشنهاد پرداختند.
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه رسانه ها نباتی نژاد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی