Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسئولین سرپل‌ذهاب و ایثارگران شهرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای ۱۶ اسفند را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز،  جمعی از مسئولین سرپل‌ذهاب ، فرمانده و جمعی از پرسنل تیپ ۷۱ مکانیزه هجومی صاحب الزمان(عج) و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای ۱۶ اسفند را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپلذهاب در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امنیت جامعه ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست، باید قدردان باشیم از راه و منش شهدا الگو بگیریم برای حفظ آرمان های اسلام بجنگیم و ثابت قدم باشیم.

عبدالرضا خانمحمدی افزود: امروزه جنگ با دشمن در فضای پنهان است که درصدد است بین این انقلاب و مردم فاصله بیافکند بنابراین بیش از گذشته لازم است در صحنه با هوشیاری، آگاهی و بصیرت حاضر شویم و کشور با صلابتمان را در برابر اهداف شوم دشمن حفظ کنیم.

لازم به ذکر است، هواپیماهای بعثی در ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۶۳ با بمباران هوایی منطقه قلعه شاهین در شهرستان سرپل ذهاب که در مجاورت پادگان ابوذر قرار دارد تعداد ۱۴۸ نفر را در یک روز به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پادگان ابوذر شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت و  معلم پیاده روی و‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در پادگان آموزشی  حر خوی برکزارشد.

در این حرکت ورزشی کارکنان ،پایوران و‌سربازان این پادگان آموزشی تا یاد مان شهدای گمنام  فیرورق پیاده روی و کوهپیمایی کردند .

شرکت کنندگان در این حرکت ورزشی  یادو خاطره شهدای معلم و شهدای سلامت را گرامی داشتند

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد