Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع 3 مورد تصادف و واژگونی در محور های استان با 3 کشته و 2 مجروح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش در این باره اظهار کرد: در نخستین سانحه رانندگی در حدود ساعت 10:50 دقیقه بر اثر برخوردیک دستگاه ال۹۰بایک دستگاه کامیونت بنز در محور آزاد راه قزوین به کرج رخ داد که متاسفانه راننده  خودرو ال 90 بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه " عدم توجه به جلو راننده  ال 90 اعلام شد.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: دومین تصادف رانندگی نیز در حدود ساعت 19 و 52 دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد 7 دستگاه خودرو با یکدیگر در محور اصلی قزوین –کرج روبروی مجتمع "پرستو "رخ داد که بر اثر این حادثه یک نفر کشته  و  2 نفر مصدوم که به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است .

وی خاطر نشان کرد :سومین سانحه  در حدود ساعت 21 : 30 دقیقه همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید  به دره  در محور فرعی آبیک  نرسیده به روستای "وندر " به وقوع پیوست که متاسفانه سرنشین خودرو  براثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان باخت .

رئیس پلیس راه استان  یادآور شد: بر اساس اعلام کارشناسان «تخطی از سرعت مطئنه سر پیچ» علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ ذاکری منش  با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت بیشتر حوادث رانندگی را عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند، از رانندگان عزیز خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث پیشگیری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین پلیس راه بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودرو ها، هر ۲ خودرو دچار آتش سوزی شدند، ادامه داد: متاسفانه چهار نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

 دره شهر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت