Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس مکانیک جنسیت: آقا، خانم محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 2 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس فارغ التحصیلان رشته مکانیک (تمامی گرایش ها) شناخت کامل به فرآیندهای ساخت، تولید قطعات و محصول شناخت کامل به استانداردهای محصول توانایی و مهارت کافی در استقرار استانداردهای آزمایشگاهی ابتکار، خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات توانایی در ارزیابی طرح های توجیهی مهارت در انجام مذاکره دارا بودن نگرش سیستمی - ساخت و تولید آشنایی کامل با سیکل تبرید - جامدات و ساخت طراحی و توسعه محصول تسلط بر مباحث ارتعاشات و نویز مهندس برق جنسیت: آقا، خانم محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 2 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس فارغ التحصیل رشته برق (تمامی گرایش ها) آشنایی کامل با سیستم های الکترونیکی بررسی و عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی آشنایی با طراحی و توسعه محصول تحلیل و ارائه راهکارهای فنی و علمی شناخت کامل به استانداردهای محصول توانایی و مهارت کافی در استقرار استانداردهای آزمایشگاهی ابتکار، خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه، مشخصات و سوابق خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل Estekhdam@entekhabgroup.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس مکانیک ثابت و نقشه کش سازه در هندسه پارس در تهران استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در یک شرکت در محدوده ولنجک استخدام مسئول دفتر در شرکت ساختمانی اردیبهشت در تهران استخدام کارشناس عملیات مسلط به زبان انگلیسی در تهران استخدام کارشناس حسابداری در شرکت دیالیز تجهیز در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای