Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل گنجی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ظرف سه ماه منتهی به پایان بهمن ماه امسال جهت رعایت و اعمال شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از اتقال و شیوع ویروس کرونا، از صدور بلیت اتوبوس برای ۳۵ مسافر در خراسان رضوی جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: این آمار بر اساس اعلام مراکز صدور بلیت اتوبوس بین‌شهری و شرکتهای حمل و نقل فعال در خراسان رضوی از زمان آغاز بررسی سلامت مسافران در چارچوب فعالیت "سامانه مشترک وزارت بهداشت" استخراج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد بلیتهای اتوبوس بین‌شهری این استان در پایانه امام رضا (ع) مشهد صادر می‌شوند که شامل ماهانه ۱۰ هزار تا ۱۲ هزار فقره بلیت خروجی از خراسان رضوی است.

وی به آغاز استعلام سلامت شهروندان متقاضی مسافرت با اتوبوس در قالب سامانه‌ مشترک وزارت بهداشت از ابتدای آذر ماه گذشته اشاره و بیان کرد: این روند علاوه بر زمان صدور بلیت توسط عوامل و شرکتهای فروش بلیت در محل پایانه و پیش از سوار شدن مسافر به اتوبوس توسط شرکتهای حمل و نقل نیز انجام و بر این اساس از صدور بلیت سفر برای افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا جلوگیری می‌شود. 

گنجی همچنین به کاهش ۵۷ درصدی ورود مسافر با اتوبوس به خراسان رضوی ظرف ۱۰ ماه گذشته امسال اشاره و بیان کرد: این استان با وجود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا کماکان رتبه نخست ورود مسافر را در میان استانهای کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با این حال پنج هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای، ۴۵ مجتمع بین‌راهی و ۱۶ پایانه مسافربری خراسان رضوی نوروز امسال همزمان با اجرای و اعمال شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، پذیرای مسافران خواهد بود.  

۱۳۲ شرکت حمل و نقل مسافر در قالب ناوگان سواری کرایه، اتوبوس و مینی‌بوس مسافربری در خراسان رضوی فعالیت دارند. ۳۸ شرکت از این مجموعه در مشهد خدمات می‌کنند. 

برچسب‌ها مشهد تست کرونا اتوبوس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تست کرونا اتوبوس مشهد تست کرونا اتوبوس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان رضوی صدور بلیت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت