Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش افشا شده‌ای حاوی صبحت‌های بین مقامات وزارت خارجه انگلیس نشان داد این کشور می‌تواند بودجه کمک‌های خارجی خود به برخی فقیرترین کشورهای جهان را به بیش از نصف کاهش دهد.

 به نقل از اسپوتنیک، این سند که توسط وب‌سایت اوپن‌دموکراسی رؤیت شده و عنوان "رسمی حساس" گرفته، بیانگر آن است که کاهش بودجه، شامل کاهش برنامه کمکی به سومالی تا ۶۰ درصد و برنامه کمکی سودان جنوبی تا ۵۹ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش حمایت از سوریه ۶۷ درصد، لیبی ۶۳ درصد و کاهش ۵۸ درصدی بودجه امدادی کنونی نیجریه نیز گزارش شده است.

این سند همچنین شامل کاهش ۵۰ درصدی بودجه کمکی بالکان غربی و ۶۰ درصد کاهش در بودجه جمهوری دموکراتیک کنگو است و حمایت انگلیس از کشورهای منطقه "ساحل" در آفریقا نیز از ۳۴۰ میلیون پوند به ۲۳ میلیون پوند کاهش می‌یابد.

کاهش ۴۵ درصدی بودجه کمکی یمن جنگ‌زده نیز در نشست‌های رسمی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت کمتر از چیزی که بعدتر اعلام شد، در نظر گرفته شده است.

وزارت خارجه انگلیس با ارجاع به هزینه‌ پاسخ همه‌گیری کرونا، گفت تأثیر لرزه‌ای همه‌گیری بر اقتصاد انگلیس، ما را وادار به گرفتن تصمیمات دشواری کرده که از جمله آن‌ها کاهش موقت مبلغی است که به کمک اختصاص می‌دهیم.

یک سخنگو به گاردین گفت: ما هنوز مشغول کار بر روی این هستیم که کاهش بودجه برای هر برنامه کمکی منفرد چگونه خواهد بود و تصمیمات هنوز نهایی نشده‌اند.

دولت انگلیس اوایل هفته اعلام کرد کمک به یمن را با وجود شرایط قحطی در این کشور و آنچه سازمان ملل "بدترین بحران بشری جهان" توصیف کرده، کاهش می‌دهد.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل کاهش عمومی در کمک‌های امسال سازمان ملل را "مجازات مرگ" توصیف کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!