Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:47:26 GMT

رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۵۸۹۲

رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند

گروه استان‌ها ــ استاندار مازندران در احکام جداگانه‌ای، رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،  رئیس، دبیر، اعضای اصلی و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات 28 خرداد 1400 استان با صدور احکامی از سوی احمد حسین زادگان استاندار مازندران منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس، دبیر، اعضای اصلی و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای پنجمین دوره انتخاب مجلس خبرگان رهبری مازندران منصوب شدند.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور حکمی حسین حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس ستاد انتخابات 28 خرداد 1400 استان منصوب کرد.

حسین زادگان در حکم دیگری، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد و مهدی محمدی، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری را با حفظ سمت بعنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تیم اصلی خود را به مردم معرفی کننداعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر معرفی شدنداعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان انتخاب شدند

استاندار مازندران در احکام جداگانه ای؛ علی شیرازی، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، عزت الله هاشم زاده، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی، عباس شکیبافر، مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات، عباس مهدوی، مدیرکل روابط عمومی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی، ابوذر قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، مدیرکل ثبت احوال مازندران رابا حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

انتهای پیام/ 681/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس