Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:44:36 GMT

هتل های یزد با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۵۸۹۷

هتل های یزد با قیمت مناسب

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یزد جهانی به واسطه ی داشتن آثار بی نظیر تاریخی و فرهنگی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است که به همراه فارس و اصفهان مثلث طلایی گردشگری را شکل داده است. اقامتگاه های بسیاری با عنوان هتل سنتی در یزد میزبان این گروه از گردشگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید به این نکته نیز توجه کرد که در دهه های اخیر، یزد به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و تولید کشور شناخته می شود. همین مسئله سبب شده تا افراد زیادی جهت فعالیت های اقتصادی همچون ماموریت های شغلی، شرکت در همایش ها و نمایشگاه های اقتصادی و توسعه کسب و کار به یزد سفر کنند. این گروه در زمره گردشگران اقتصادی یزد قرار می گیرند که برای ایشان نیز هتل هایی با قیمت مناسب در یزد وجود دارند تا امکان میزبانی از همه اقشار جامعه در یزد فراهم باشد. در ادامه به سراغ معرفی تعدادی از هتل های یزد با قیمت مناسب خواهیم رفت.

هتل های قیمت مناسب یزد

حتی  گران ترین اقامتگاه های یزد همچون هتل های پنج ستاره و چهارستاره در مقایسه با سایر شهرهای ایران نیز چندان گران نیستند. با این حال برای رزرو ارزان هتل در یزد بهتر است به سراغ گزینه هایی باکیفیت اما باستاره های کمتر بروید. این هتل ها با وجود امتیاز میزبانی بالا و ساختار سنتی، خدماتی بسیارقابل قبول را ارائه می دهند. بنابراین اگر در سفر به یزد به دنبال هتلی با قیمت مناسب می گردید که حال و هوایی از تاریخ یزد و سنت های معماری این شهر داشته باشد، این مطلب برای شما مناسب است. اسامی این هتل های مقرون به صرفه در یزد به قرار زیر است:

هتل سه ستاره والی یزد

هتل والی در محدوده ی خیابان امام در فاصله ی اندکی از میدان امیرچخماق، رو به روی شاهزاده فاضل قرار گفته است. هتل موزه والی، قدیمی ترین هتل سنتی یزد از لحاظ تاریخی است و قدمت آن به دوران صفویه می رسد و در دهه هشتاد و نود بازسازی شده  است. این هتل به جهت قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی مناسبی به سایر مناطق شهری را در اختیارتان خواهد گذاشت. هتل والی دارای موزه مردم شناسی، رستوران، کافی شاپ اختصاصی با نمایی به میدان امیرچخماق، اینترنت رایگان است. علاوه بر آن شرکت گردشگری مینیاتور نیز در بخش خصوصی این هتل قرار دارد که خدمات مسافرتی نظیر تهیه بلیط، پرواز، ویزا و هرگونه بیمه مسافرتی را برای شما ارائه خواهد کرد. این هتل از لحاظ قیمت در گروه هتل های با قیمت مناسب یزد قرار می گیرد. از خدمات قابل توجه و پر طرفداری که شرکت مینیاتور برای گردشگران ارائه میدهد،  برگزاری تورهایی مانند : تور کویر یزد، تور های یک روزه یزد و برگزاری دیگر تور ها میتوان اشاره کرد.

آدرس هتل والی: یزد، خیابان امام، روبه روی شاهزاده فاضل

هتل سه ستاره خوان دوحد

هتل سه ستاره خوان دوحد، یکی از زیباترین عمارت های خشتی در یزد است که به واسطه ی تزئینات سنتی و نمای بی نظیر از شهرت خوبی برخوردار است. این هتل سنتی که در گروه هتل های ارزان قیمت یزد قرار می گیرد و دارای دو حیاط با دو سبک معماری متفاوت صفوی و قاجاریه است. هتل سنتی خوان دوحد در محدوده ی آرامی از شهر قرار گرفته است و دسترسی آسانی از سویی به آتشکده، قصر آیینه و موزه خودرو دارد و از سوی دیگر به میدان امیرچخماق، موزه آب، برج ساعت و مسجد جامع یزد دارد. رستوران سنتی خوان دوحد از لحاظ کیفیت غذا و زیبایی بصری در گروه رستوران های محبوب یزد قرار گرفته است. هتل سه ستاره خوان دوحد به سبب داشتن امکانات داخلی و قرار گرفتن در منطقه ای نسبتا آرام، برای مسافرانی که با هدف گردشگری یا اقتصادی به یزد سفر میکنند و به دنبال اقامتگاهی با قیمت مناسب در این شهر هستند گزینه ی مناسبی است.

آدرس هتل سه ستاره خوان دوحد: یزد، چهارراه بسیج، بلوار شهید عاصی زاده

اقامتگاه های ارزان قیمت یزد

افزون بر هتل های ارازن قیمت یزد یکی دیگر از گزینه های اقتصادی مناسب جهت اقامت در یزد استفاده از اقامتگاه های بومگردی یزد است که برخی از آنها امکاناتی همتراز هتل های یک و دوستاره دارند و به سبب داشتن تعداد واحدهای اقامتی کمتر معمولا شلوغی هتل ها را ندارند و برای مسافرانی که با بودجه کم به یزد سفر می کنند انتخاب خوبی هستند. دو مورد از هتل های سنتی با ظاهری شبیه به اقامتگاه های بومگردی یزد نیز در زیر معرفی شده اند:

 

هتل سنتی کهن کاشانه یزد

هتل سنتی کهن کاشانه ی یزد در گروه هتل های سنتی یزد با قیمت ارزان قرار میگیرد که بسیار مناسب مسافرانی است که قصد اقامت کوتاه مدت در یزد را دارند. این خانه سنتی در بافت تاریخی یزد قرار دارد و به جهت داشتن معماری حیاط مرکزی بسیار زیبا و دلنواز است. حیاط این اقامتگاه برای نشستن و صرف نوشیدنی بسیار مناسب است و اتاق ها کیفیت خوبی دارند. مهمترین امکانات هتل کهن کاشانه، توالت و حمام اختصاصی برای هر واحد، اینترنت رایگان، صبحانه و ... است. با قرار گرفتن در بافت تاریخی یزد به سایر آثار این محدوده دسترسی مناسبی خواهید داشت.

ادرس هتل سنتی کهن کاشانه یزد:  یزد، خیابان امام خمینی، کوچه 42، بطرف زندان تاریخی اسکندر، جنوب موزه سکه و مردم شناسی

 

اقامتگاه بومگردی دوستانه

یکی دیگر از هتل های یزد با قیمت مناسب اقامتگاه بومگردی دوستانه است که به سبب داشتن فضایی دلنشین و برخورد خوب پرسنل آن بسیار محبوب است. این اقامتگاه خانه ای سنتی در محله ی فهادان از قدیمی ترین محله های بافت تاریخی یزد قرار دارد. اتاق های این هتل ارزان یزدی بسیار دلباز است و برخی از آنها سرویس بهداشتی و حمام مجزا دارند که لازم است قبل از رزرو هتل بدان توجه کنید. این هتل از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری یزد در موقعیت خوبی قرار دارد.

آدرس اقامتگاه دوستانه یزد: یزد، خیابان مسجد جامع، کوچه سید رکن الدین، بعد از میدان وقت الساعت، به سمت زندان اسکندر

انتخاب یزد به عنوان مقصد گردشگری هزینه ی زیادی برای شما نخواهد داشت. با اندکی تحقیق و اطلاع از هتل های یزد با قیمت مناسب و توجه به امکانات آنها به خوبی می توانید بودجه سفر خود را کنترل کنید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار هتل یزد قیمت مناسب هتل های یزد یزد با قیمت هتل سنتی یزد قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم