Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:15:21 GMT

«سور سوریه» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۵۹۸۵

«سور سوریه» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «سور سوریه» برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «سور سوریه» روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۹۹ برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور علی‌محمد مؤدب، مدیر مؤسسۀ شهرستان ادب و محمد قائم‌خانی نویسنده کتاب «سور سوریه» و جمعی از اهالی کتاب و ادبیات یکشنبه ۱۷ اسفند، ساعت ۱۶در فروشگاه چاپ و نشر بین‌الملل واقع در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «سور سوریه» با ۱۹۲ صفحه و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، سفرنامه‌ایی به کشور رنج‌کشیده سوریه و روستاهای آن است که حقایقی مهم و خواندنی را از فضای فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سوریه ارائه می‌دهد. از نکات بارز این کتاب همسفری با شهید قاسم سلیمانی است که جذابیت کتاب را دوچندان کرده است.

در بخشی از کتاب آمده است:
ایدئولوژی تکفیری تغییرات بسیار زیادی در سوریه ایجاد کرده است، منتها شاید مهم‌ترین اثرش همان باشد که یوسف گفت. تکفیر، میراثی برای تمام مردم موافق و مخالف، به جا گذاشته است: امروز ادبیات روزمره مردم سوریه و لبنان تغییر کرده است. حالا مردم خیلی راحت به همدیگر می‌گویند «سرت را می‌برم!»، «می‌کشمت!» و... این ارث ارهابیون برای همه شامیان است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا کتاب شهرستان ادب شهید سلیمانی مشرق نمایشگاه کتاب سور سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی