Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:23:04 GMT

فردیناند: میسون مونت بازیکن محبوب همه مربیان است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۱۰۹

فردیناند: میسون مونت بازیکن محبوب همه مربیان است

به گزارش خبرگزاری فارس، مونت 22 سال بیشتر ندارد اما در مستطیل سبز به گونه ای بازی می کند که گویی سال ها تجربه حضور داشته است.

وی پنجشنبه در بازی خارج از خانه چلسی مقابل لیورپول تک گل بازی را زد و باعث خوشحالی آبی پوشان شد. این ستاره جویای نام در فصل جاری 5 گل زده و آنقدر خوب کارکرده که با تحسین کارشناسان مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نفری که از ملی پوش انگلیسی چلسی تعریف کرد، ریو فردیناند است که در یک برنامه تلویزیونی گفت: مونت فوتبالیستی است که در راه پیشرفت گام بر می دارد.

فردیناند که در سال های 2002 تا 2014 برای منچستریونایتد توپ زد، افزود: او فوتبالیست بزرگی است. اگر او را در هر تیمی بگذارید، به سرعت اعتماد مربی خود را کسب می کند چون با تمام وجود در خدمت تیم است و برای موفقیت تلاشم می کند. او واقعا محبوب مربیان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد چلسی مربیان برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)