Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از تدوین طرح شکایت توسط نمایندگان از وزیر ورزش به خاطر عدم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

قدس آنلاین: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت:‌ جمعی  از نمایندگان مجلس به خاطر استنکاف مسعود سلطانی‌فر از اجرای قانون در واگذاری باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس طبق ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متن این شکایت در سامانه مجلس بارگذاری شده و امضاهای آن در حال افزایش است.  

طبق ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان می‌توانند شکایتی را در مورد عدم اجرای قانون توسط مسئولان داشته باشند که براساس این بخش از آئین‌نامه مجلس، کارگروهی برای رسیدگی به موضوع مورد شکایت در مجلس تشکیل می‌شود و گزارش بررسی‌های صورت گرفته توسط کارگروه تشکیل شده پس از تصویب در کمیسیون، در صحن مجلس قرائت می‌شود و چنانچه در صحن مجلس نیز گزارش کارگروه مربوطه تصویب شود، گزارش مربوطه برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی ابوالفضل ابوترابی شکایت نمایندگان از وزیر مسعود سلطانی فر باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذاری باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد