Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس گرافیک جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت تحصیلات دانشگاهی در زمینه مدیریت بسته بندی یا گرافیک ترجیحا مقطع کارشناسی تسلط بر نرم افزار افترافکت تسلط بر نرم افزار فتوشاپ آشنایی کامل با نرم افزار Adobe Illustrator توانایی تصویر سازی توانایی ایده پردازی همکاری در یکی از مدرن ترین و پیشروترین شرکت های کشور بیمه تکمیلی تعطیلی پنجشنبه ها از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم ضمن مطالعه دقیق آگهی در صورت داشتن شرایط اعلامی فایل PDF رزومه خود را با درج عنوان شغل در موضوع ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند و از وب سایت ما بازدید نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل hrm.jobapp@gmail.com لینک http://www.teram-packaging.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس مکانیک ثابت و نقشه کش سازه در هندسه پارس در تهران استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در یک شرکت در محدوده ولنجک استخدام مسئول دفتر در شرکت ساختمانی اردیبهشت در تهران استخدام کارشناس عملیات مسلط به زبان انگلیسی در تهران استخدام کارمند اداری در شرکت بهین ثبت در محدوده مترو قلهک تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»