Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:04:05 GMT

۶۰ درصد شرکت کنندگان آزمون دکتری در زنجان مرد بودند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۳۸۰

۶۰ درصد شرکت کنندگان آزمون دکتری در زنجان مرد بودند

دکتر رضا نوروزیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشجویان شرکت کننده در این آزمون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سه حوزه دانشگاهی با یکدیگر رقابت کردند.

وی اظهار داشت: بر این اساس ۵۲۲ نفر در دانشگاه پیام نور، ۱۰۴ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی و یک‌هزارو ۶۰۰ دانشجو نیز در دانشگاه زنجان آزمون دکتری دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: دانشگاه زنجان ظرفیت برگزاری ۶ هزار نفری آزمون های مختلف را دارد و که در آزمون نسبت به فاصله گذاری ها در حوزه ها اقدام و هنگام ورود و خروج دانشجویان نیز از تجمع و ترددهای بی مورد ممانعت شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورات بهداشتی، حوزه های برگزاری امتحانات دکتری دانشگاه قبل و بعد آزمون گندزدایی و ضد عفونی شد که این موارد برای آزمون سال قبل نیز اعمال شده بود.

نماینده تام الاختیار آزمون‌های سنجش در دانشگاه زنجان ادامه داد: یک بیمار مشکوک کرونایی شرکت کننده در آزمون دکتری نیز وجود داشت که از او در شرایط ایزوله امتحان گرفته شد.

به گفته این مسوول، همه داوطلبان آزمون دکتری فرم خود اظهاری کرونا را در سایت سازمان سنجش تکمیل کردند و هیچ مورد ابتلا به کرونا از جمله بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه باشند بارگذاری نشده است.

گفتنی است کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رقابت ۱۸۵ هزارو ۶۹ داوطلب در ۲۱۰ حوزه امتحانی و ۱۱۰ شهر روز ۱۵ اسفند جاری با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹ دهه اول شهریور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

برچسب‌ها کرونا کنکور دکتری 99 دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کنکور دکتری 99 دانشگاه آزاد اسلامی کرونا کنکور دکتری 99 دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور زنجان اخبار کنکور آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳