Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پتانسیل های بالقوه موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: در ابعاد قهرمانی و همگانی باید فدراسیون کارهای بیشتری انجام دهد.

به گزارش برنا، مهدی علی‌نژاد درحاشیه انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی، اظهار داشت: این فدراسیون ١٣ ماه سرپرست داشت و ٣ سرپرست آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد: در مجمع قبلی نظراتم را اعلام کردم که در ابعاد قهرمانی و همگانی باید کارهای بیشتری انجام شود چرا که ظرفیت فدراسیون بالاتر از چیزی است که انجام شده است.

وی با تاکید بر اتحاد و همدلی برای توسعه این رشته یاداورشد : رقابت های قبل از انتخابات تمام شد و اگر اعضای خانواده کنار هم قرار نگیرند موفقیت حاصل نمی شود.

معاون وزبر ورزش و جوانان با اشاره به حواشی پیرامون این فدراسیون تصریح کرد: وزارت ورزش به عملکرد فدراسیون نظارت خواهد داشت و نبایو حاشیه های قبلی نباید تکرار شود.

او یاداورشد : بحث آموزش خیلی مهم است. از ظرفیت های بین المللی باید بیشتر استفاده کنیم و تورهای متعددی در ایران برگزار شود. موتور این فدراسیون باید با قدرت بیشتری کار کند.

 علی‌نژاد در حاشیه انتخابات فدراسیون، گفت: امروز انتخابات را توانستیم برگزار کنیم که انتخابات بسیار نزدیک بود و به دور دوم کشیده شد. من قبلا در مجمع سالیانه گفته بودم ظرفیت‌های این رشته مغفول مانده و از قوه به فعل تبدیل نشده که امیدوارم این کار را انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: این رشته در بعد همگانی با آحاد مردم سر و کار دارد و در ورزش قهرمانی هم می‌تواند علاوه بر کسب مدال، درآمدزایی کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین خاطر نشان ساخت: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری هم ابعاد قهرمانی و هم حرفه‌ای دارد. با برنامه‌ریزی بهتر امیدوارم شاهد روزهای خوب برای این رشته باشیم.

دکتر علی نژاد همچنین درباره اینکه برخی نامزدها خود را نماینده وزارت ورزش معرفی می‌کنند، تصریح کرد: من در ابتدای جلسه قبل از صحبت‌های نامزدها تاکید کردم  که کاندیداهایی نداشتیم و هر کسی خودش را منتسب کرده این طور نیست. صحبت‌هایی شنیدیم و تعدادی از نامزدها این موضوع را مطرح کردند، ما هم گفتیم فقط به دنبال برگزاری سلامت مجمع هستیم و نامزدی نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید سال 99 را چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: سال 99 ویژه بود، به خاطر کرونا نمی‌توان آن را با هیچ سالی مقایسه کرد. ورزش ما در بعد همگانی و قهرمانی آسیب جدی دید اما تلاش کردیم این آسیب ها را به حداقل برسانیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ادامه داد: در بعد همگانی با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا شرایط بازگشایی باشگاه‌ها فراهم شد. روند بیمه‌های ورزشی افزایش خوبی داشت و نشان می‌داد مردم به ورزش بازگشته‌اند.

وی افزود : در بعد قهرمانی هم بیش از 20 لیگ قهرمانی را در رشته‌های مختلف برگزار و اردوها را از شهریورماه آغاز کردیم تا برای کسب سهمیه و حضور در المپیک دچار مشکل نشویم.

 علی نژاد ادامه داد : اینکه ورزش آسیب دید در آن شکی نیست اما تلاش کردیم جبران شود و امیدوارم این شرایط را پشت سر بگذاریم و در 6 ماه دوم بعد از واکسیناسیون شرایط خوبی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد ورزش و جوانان وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت