Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@17:46:25 GMT

هشت روز متوالی بدون فوتی کرونا در مهاباد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۸۶۰

هشت روز متوالی بدون فوتی کرونا در مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت نشده به طوری که مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به این ویروس برای هشتمین روز پیاپی بدون تغییر باقی مانده است.

به گزارش جماران، بهاءالدین حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت این شهرستان را زرد عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۲۷ نفر در این شهرستان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در مهاباد را ۶ هزار و ۸۴۷ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد پنج هزار و ۳۹ نفر در مراکز غربالگری ۱۶ ساعته و هزار و ۸۰۸ نفر نیز در بیمارستان شناسایی شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر از کادر درمانی این شهرستان تاکنون واکسن کرونا زا تزریق کرده اند، اظهار داشت: تاکنون هیچ کدام از افرادی که اقدام به دریافت واکسن کرده اند علایم یا حساسیتی نسبت به این واکسن نداشته‌اند. 

حسینی با اشاره به اینکه هر لحظه امکان تغییر شرایط از وضعیت زرد به شرایط خطرناک تر وجود دارد، گفت: عادی انگاری شرایط و بی‌توجهی به موضوع مهم رعایت شیوه نامه های بهداشتی منجر به بروز خیز چهارم همه گیری ویروس و بحرانی شدن اوضاع می شود.

وی  وضعیت کرونایی شهرهای اطراف را در آمار مهاباد تاثیرگذار دانست و گفت: نزدیکی و همجواری با  شهرهایی که وضعیت نارنجی دارند، در رفت و آمد به این شهرستان در افزایش شمار مبتلایان به کرونا تأثیر خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن انتقاد از اعلام تخفیف کالا و ایجاد تجمع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این شهرستان، اضافه کرد: بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تبلیغ اعمال تخفیفات ویژه، زمینه را برای تجمع‌ پرخطر شهروندان ایجاد می‌کنند که در این راستا برخورد جدی و قاطعی لازم است.

وی همچنین نسبت به کاهش استفاده از ماسک و عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان ابراز نگرانی کرد گفت: سهل انگاری در استفاده از ماسک و عادی انگاری ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی شهرستان را هم با چالش جدی روبرو خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شکست کرونا وضعیت کرونا فوتی های کرونا کرونا مهاباد آمار فوتی های کرونا جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است

بعد از علیرضا دبیر، حالا منصور برزگر هم با توجه به جراحی کتف یزدانی گفته هیچ کس بعد از جراحی کتف به کشتی برنگشته است. این اظهارنظر در حالی که حسن یزدانی آماده بازگشت به میدان شده است، چندان جذاب نیست.

به گزارش طرفداری، هر اتفاقی در کشتی و هر ورزش دیگری با خواست و توان ورزشکاران عملی است. از جمله همین حسن یزدانی که باید گفت او 9 مدال در 9 سال به دست آورده است.

همان طور که هیچ کس بعد از جراحی کتف به کشتی برنگشته است، هیچ کس هم نتوانسته در تاریخ کشتی ایران در 9 سال 9 مدال بگیرد. هیچ کس نتوانسته این گونه با عظمت در تاریخ کشتی ایران رفتار کند و در 9 سال متوالی در 9 دوره متوالی از المپیک و مسابقات جهانی 4 طلا و 4 نقره و یک برنز بگیرد و حالا در آستانه کسب دهمین مدال متوالی خود در مسابقات جهانی و المپیک باشد.

کشتی گیر بزرگی مثل عبدالله موحد با همه عظمت و شکوهش 6 مدال بیشتر در تاریخ کشتی نداشته و حالا حسن یزدانی تنها مرد تاریخ کشتی ایران است که توانسته به این تعداد بالای مدال در تاریخ کشتی ایران برسد. پس به صورت پیش فرض می توان گفت او می تواند تنها کشتی گیر تاریخ ایران باشد که بعد از عمل جراحی کتف به جاده موفقیت برمی گردد. همان طور که در بازیهای آسیایی هم با همین کتف آسیب دیده به عنوان قهرمانی رسید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان بدون صعود به فینال
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!