Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران استاندار مازندران در جلسه ستاد انتخابات این استان، گفت: همه باید برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای ملت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان است. ‎

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد انتخابات مازندران، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری انتخاباتی قانون مند، سالم، امن و بی طرفانه با مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند اما راه حل رفع مشکلات بی تفاوتی نسبت به انتخابات نیست، باید تلاش کرد تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با اشاره به این که هیچ کس حق ندارد مردم را نسبت به آینده کشور دلسرد کند، ادامه داد: خط قرمز ما در استان دامن زدن به کاهش مشارکت مردم است.

حسین زادگان تاکید کرد: فضای عمومی انتخابات با استفاده از ظرفیت رسانه های فضای مجازی، رسانه های شنیداری، مطبوعات، خبرگزاری ها و صداوسیما می بایست فراهم شود.

استاندار بر مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یک فرصت برای انتخاب فرد شایسته یاد کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای ملت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان است.

مقام عالی دولت در مازندران تاکید کرد: برخورد قانونی با صفحات مجازی که هنجارشکنی می کنند و در راستای کاهش مشارکت قدم برمی دارند می بایست در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر

استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (پنجشنبه) به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت حضور یافت. استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم (ع) با سازه‌هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین جلسه‌ای در جمع مردم منطقه و مسوولان با حضور استاندار گیلان در محل بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده ابراهیم (ع) شفت در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم