Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ به دیدار صنعت نفت آبادان می رود و یحیی گل محمدی در سمت چپ خط دفاع از علی شجاعی به جای سعید آقایی استفاده کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی نسبت به بازی قبلی یک تغییر در ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان در نظر گرفته است.

پرسپولیس بعد از شش برد پیاپی اکنون راهی آبادان شده تا برابر شاگردان سیروس پورموسوی به دنبال کسب نتیجه لازم و تداوم صدرنشینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محرومیت سعید آقایی، تنها تغییر پرسپولیس در این بازی مربوط به سمت چپ دفاعی خواهد بود و کمال کامیابی نیا نیز بعد از ۵ بازی حضور در پست دفاع میانی، اینبار هم همانند جدال هفته گذشته روی نیمکت بازی تیمش را دنبال خواهد کرد.

حامد لک بار دیگر به عنوان دروازه بان سرخپوشان در این بازی حاضر خواهد شد و امیدوار است بتواند آمار کلین شیت خود را مقابل حمله وران نفت آبادان حفظ کند.

در خط دفاعی نیز سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و علی شجاعی در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست در ترکیب اصلی حاضر خواهند بود.

در خط میانی سرخپوشان احمد نوراللهی و میلاد سرلک در کنار سیامک نعمتی و احسان پهلوان برابر حریف حاضر خواهند شد. خط میانی قدرتمند و تاثیرگذار پرسپولیس طی هفته‌های اخیر، اینبار برابر نفت آبادان امیدوارند شرایط لازم برای دستیابی به نتیجه را برای سرخپوشان شکل دهند و باید دید قادر به انجام این هدف خواهند بود یا خیر.

در خط حمله بار دیگر یحیی گل محمدی از دو بازیکن غیرتخصصی در پست مهاجم سود خواهد برد. وحید امیری و امید عالیشاه که با قدرت تکنیکی، بازیسازی و ایجاد موقعیت مناسب طی دیدارهای اخیر توانسته‌اند نظر فنی یحیی گل محمدی را جلب کنند، بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر هستند و باید دید قادر به عبور از خط دفاعی نفت آبادان خواهند بود یا خیر.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احسان پهلوان،وحید امیری، امید عالیشاه

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان به میزبانی استادیوم تختی آبادان و از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. با توجه به پروتکل های بهداشتی در این بازی حضور خبرنگاران ممنوع اعلام شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ترکیب پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اصلی رئال برای بازی با کادیز (17.45) اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت، تغییرات زیادی نسبت به بازی با بایرن می‌بینیم.

کارلتو 10 بازیکن جدید را در ترکیب رئال قرار داده و فقط ناچو مثل بازی با بایرن از ابتدا کار را شروع می‌کند. نکته قابل توجه بدون شک بازگشت کورتوا بین چارچوب دروازه پس از مصدومیت شدید ابتدای فصل او است. 

آردا گولر نیز برای اولین بار در برنابئو از ابتدا بازی می‌کند. در ترکیب خبری از جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو نیست و به جای آنها براهیم، آردا و خوسلو بازی می‌کنند. کروس و شوامنی نیز روی نیمکت هستند. لازم به ذکر است که رئال اگر این بازی را ببرد، در یک امتیازی قهرمانی قرار خواهد گرفت.

ترکیب اصلی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، فران گارسیا، مودریچ، کاماوینگا، سبایوس، آردا گولر، براهیم و خوسلو

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز