Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت:سردار شهید پورقاسم یکی از الگوهای انقلاب است. برای همین از وظلایف اصلی ما پرداختن به راه و رسم و مکتب شهدا است.

به گزارش ایسنا، سردار سیاوش مسلمی در  مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید رمضان پور قاسم توضیح داد:انتقال مفاهیم بسیار ارزشمند شهدایی  باعث بیمه کردن انقلاب اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدا الگو هستند ودشمن در تلاش است تا این الگوها به درستی به نسل آینده انقلاب شناخته نشود. نکوداشت شهدا یک وظیفه اصلی است.

وی ادامه داد: هیچ وقت خستگی در چهره سردار پورقاسم دیده نشد و با روحیه جهادی و اخلاص در مکتب شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی هم در دفاع مقدس و بعد از آن وظیفه خود را به درستی انجام داد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان این که شهدایی، چون پورقاسم‌ها را نتوانستیم به درستی به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی کنیم، یادآور شد: سردار شهید پورقاسم یکی از الگوهای انقلاب است لذا از وظلایف اصلی ما پرداختن به راه و رسم و مکتب شهدا است. 

سردار مسلمی گفت: در معرفی الگوهای فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار کوتاهی کرده‌ایم. اگر امروز شهدایی که در طول ۴۲ سال برای انقلاب زحمت کشیدند را به نسل جوان معرفی می‌کردیم، وضعیت کشور بهتر از وضع حاضر بود.

به گزارش ایسنا، فرماندهی اسبق حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه، رئیس حراست مخابرات کشور، رئیس حراست اوقاف کشور، رئیس حراست بانک آینده، رئیس حراست شهرداری تهران و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ساری از سوابق اجرایی جانباز شهید رمضان پور قاسم بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی رئیس حراست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.   متن پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا   عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.   ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.   محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام