Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز بدون حادثه به وسیله بالگرد ناجا از تردد خودروها در محورهای شرقی استان بازدید کرده و دستورات لازم را به کارشناسان این پلیس صادر کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اصغر زارع در حاشیه بازدید هوایی از محورهای شرقی استان اصفهان، اظهار کرد: در این بازدید نواقص موجود در جاده‌ها و نقاطی که حضور مأموران در آنجا احساس می‌شد به صورت دقیق رصد و دستورات لازم برای ارائه خدمات‌رسانی بهتر و جلوگیری از هرگونه حادثه رانندگی به کارشناسان پلیس راه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اثرات مثبت بازدیدهای هوایی در کنترل و پیشگیری از حوادث رانندگی افزود: مجموعه مأموران و کارشناسان پلیس راه استان اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده هرگونه خدمت رسانی به رانندگان هستند تا هیچ گونه حادثه‌ای برای آنان به وجود نیاید و سفر امن و بی‌خطری داشته باشند.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تشدید نظارت‌ها و کنترل‌های این پلیس در جاده‌ها و برخورد با تخلفات رانندگان به ویژه تخلفات حادثه‌ساز از سوی آنها، تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می‌دهد عامل انسانی در وقوع حوادث رانندگی نقش بسیار مهمی دارد و مطمئناً روزی که رانندگان همگی به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از انجام تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز و حرکات نمایشی خودداری کنند آن روز بدون حادثه خواهد بود و قطعاً تحقق چنین روزی نیازمند مشارکت همه رانندگان است.

کد خبر 479492

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرهنگ زارع کاهش تردد جاده ای محورهای شرقی استان اصفهان رصد و بازرسی تخلفات رانندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد

عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به همراه رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و رئیس اداره محیط زیست از روند تولید رب گوجه فرنگی در ۳ کارخانه بازرسی کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: این بازدید با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه و نظارت بر رعایت سلامت و بهداشت در روند تولید رب گوجه فرنگی در این ۳ کارخانه صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید با بررسی میدانی که صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت سلامت و بهداشت تولید محصول رب گوجه در ۲ کارخانه، نسبتا مناسب بود؛ اما یک کارخانه دارای نواقص بهداشتی بود که به صورت حضوری در همین بازدید اخطار رفع آن نواقص، کتبا به تولید کننده ابلاغ شد.

عمرانی تاکید کرد: نظارت بر سلامت و بهداشت عمومی در عرصه تولید از اولویت های دستگاه قضایی است و با کسانی که اقداماتشان حسب گزارش کارشناسی ادارات متولی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب شود، برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند