Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: این نهاد ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای بانوان استان را جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا خدابنده روز شنبه به رسانه ها بیان کرد: ۸۰۰ فرصت شغلی برای بانوان استان تحت حمایت و کارآفرینان عرصه اشتغال از محل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: ۴۷۸ فرصت شغلی از محل تسهیلات اشتغال‌زایی طرح‌های اشتغال پرداخت و ۱۲۲ نفر از بانوان از طریق به‌کارگیری کاریابی‌ها در بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شدند.

خدابنده با تأکید برافزایش مهارت‌های شغلی کارجویان، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ نفر از بانوان جویای کار تحت حمایت آموزش‌های مهارت ای فنی و حرفه‌ای را برای ورود به عرصه تولید فراگرفتند.

وی رویکرد و مأموریت مهم حوزه اشتغال کمیته امداد را توانمندی و خودکفایی خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: استعدادسنجی، آموزش مهارت‌های شغلی، پرداخت تسهیلات، نظارت سه تا پنج‌ساله بر طرح اشتغال ایجادشده، پرداخت تسهیلات مجدد در صورت گسترش  یا راکد شدن طرح تا خودکفا شدن مجری طرح اجرا می‌شود.

وی گفت: جشن ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای بانوان استان سمنان  روز دوشنبه هجدهم اسفند ساعت ۱۰ الی ۱۲در سالن یادگارم امام خمینی ( ره) استانداری سمنان برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان  یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا لینک جهت حضور در جشن ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی به نشانی https://www.aparat.com/emdad.semnan/live مهیا شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرصت شغلی برای بانوان ۱۴۰۰ فرصت شغلی کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم

راهپیمایی از کانون بسیج جوانان تا میدان امام خمینی برگزار شد و در پایان این راهپیمایی از ماموران انتظامی قدردانی و تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه