Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@19:18:03 GMT

«ناهید» منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۷۵۷۸

«ناهید» منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ شد

فیلم کوتاه «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی صمد علیزاده منتخب بخش رقابتی سی‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فرایبورگ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی صمد علیزاده و به تهیه‌کنندگی رضا نصرتی حبیبی که در سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تندیس و جایزه بهترین فیلمنامه کوتاه را از آن خود کرد، در اولین حضور جهانی خود منتخب بخش رقابتی سی‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فرایبورگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره‌ فیلم فرایبورگ رویدادی سالانه است که از پیشگامان کشف فیلم‌ها از آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا در اروپا به حساب می‌آید. این جشنواره یکی از پنج جشنواره‌ مهم کشور سوئیس به حساب می‌آید.

سی‌وپنجمین دوره‌ جشنواره‌ فرایبورگ از ۱۶  تا ۲۵ جولای ۲۰۲۱ در سوئیس برگزار خواهد شد.

لعیا میرنصیری، فیروز عاقلی، شهرزاد شکوریان، مهدی حیدری، پریسا سهرابی، محمد حسین ملائی، بهناز فتاحزاده، سئودا آجزپز، نسرین خرم، مهدی عبداللهی و رقیه زاد مهدوی در این فیلم کوتاه ایفای نقش داشتند.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه ناهید بر عهده میدیا کیاست است.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به امیر پورحکمت مدیر فیلمبرداری، صمد علیزاده تدوین و اصلاح‌رنگ، محمد پوریان گرافیست و آزاده فضلی مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناهید فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم فیلم فرایبورگ فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم

آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم‌زمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم‌زمان با اولین روز این رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751810

دیگر خبرها

  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم
  • تقریباً همه ناشران بزرگ در نمایشگاه کتاب حضور دارند
  • درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • تعرفه‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد