Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:02:26 GMT

رشید کاکاوند مهمان «دست در دست» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۷۷۳۵

رشید کاکاوند مهمان «دست در دست» می‌شود

برنامه «دست در دست» میزبان رشید کاکاوند، شاعر، مجری رادیو و تلویزیون و داستان‌نویس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دست در دست» در بیست و سومین قسمت از شب‌نشینی زمستانی خود که شنبه شب بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از رشید کاکاوند شاعر، داستان‌نویس، پژوهشگر ادبیات فارسی، مجری رادیو و تلویزیون و مدرس دانشگاه میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاکاوند با اجرای برنامه‌هایی مانند دو قدم مانده به صبح، رادیو هفت، صد برگ و برنامهٔ شبانگاهی رادیو پیام برای مخاطبان رادیو و تلویزیون چهره و صدایی آشناست.
همچنین این برنامه در بخش دیگری از این شب‌نشینی میزبان امین منصوری جهادگر و عضو گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان خواهد بود. این گروه از جهادگران عرصه سلامت از خردادماه امسال شروع به اعزام به بیمارستان ها کردند و طی این اقدام اعزام بیش از ۶۰۰ طلبه، روحانی و بسیجی جهادگر را به ۱۱ بیمارستان خوزستان با هدف همیاری کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی انجام دادند.
گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور،رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص،پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی، حسن خلقت‌دوست، امیر غفارمنش و .. بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران  شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که جمعه  و شنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دست در دست رشید کاکاوند شبکه دو سیما دست در دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901621

دیگر خبرها

  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود