Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر درباره انتخاب رسمی فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی تیم استقلال تهران و جدایی از تیم شاهین شهرداری بوشهر به خبرنگار مهر، گفت: ما تا ساعت ۱۲-۱۳ امروز با کمالوند در ارتباط بودیم. قرار بود او از حضور در استقلال منصرف شده و به شاهین برگردد. یک ساعت پیش (ساعت ۱۴) تماس گرفتم اما آقای کمالوند جواب تلفن را نداد و ظاهراً با استقلال تمام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ان شاءالله کمالوند هرکجا هست موفق باشد ولی بحث ما، بحث باشگاه استقلال است. استقلال باید به عنوان یک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اخلاقی و یکی از دو باشگاه بزرگ ایران، از طریق باشگاه شاهین برای جذب کمالوند اقدام می‌کرد. آنها با مربی ما که در حین کار بوده و قرارداد داشته است، تماس گرفتند. اخلاق مدارتر این بود که با باشگاه شاهین رایزنی می‌شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین خاطرنشان کرد: در تمرین بعد از بازی شاهین با فجر بود که کمالوند پیشنهاد استقلال را با ما در میان گذاشت ولی همانطور که گفتم او مربی ما بود. اگر استقلال با باشگاه شاهین تماس می‌گرفت بهتر بود.

مسیگر در پاسخ به این سئوال که آیا راضی به جدایی کمالوند بوده‌اید؟ تصریح کرد: ناراضی بودن خودمان را چند بار اعلام کردیم. سه جلسه هیات مدیره برگزار کردیم و همه اعضای باشگاه متفق القول راضی به جدایی اش نبودیم.

وی درباره احتمال شکایت شاهین از استقلال و کمالوند، تاکید کرد: خیر؛ چرا شکایت کنیم؟ با این حال انتظار داریم باشگاه‌ها موارد حرفه‌ای را رعایت کنند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پایان درباره انتخاب سرمربی بعدی این تیم گفت: ما فردا بازی حساسی با استقلال ملاثانی داریم. با همان کادر بازی فردا را برگزار می‌کنیم و بعد از آن باید خیلی سریع سرمربی را مشخص کنیم.

کد خبر 5163060 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فراز کمالوند تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سعید مسیگر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران محمود فکری کشتی آزاد کاراته باشگاه پرسپولیس فراز کمالوند مهدی طارمی شهاب الدین عزیزی خادم جودو تنیس روی میز والیبال باشگاه شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کتاب «اخلاق و درام» نوشته نصرت الله تابش از انتشارات بنیاد سینمایی فارابی وارد بازار نشر شد.

نویسنده کتاب «اخلاق و درام» در این کتاب با تحلیل آثار دراماتیک نظیر «رومئو و ژولیت»، «مکبث» و «هملت» از ویلیام شکسپیر، «آناکارنینا» و «مرگ ایوان ایلیچ» از لئو تولستوی، «تصویر دوریان گری» از اسکار وایلد، «بینوایان» از ویکتور هوگو، «فاوست» از ولفگانگ گوته، «سریر خون» کوراساوا، «کشتن مرغ مقلد» رابرت مالیگمن، «معصومیت از دست رفته» داود میرباقری، «چشمه‌ باکره» اینگمار برگمن، «گلادیاتور» ریدلی اسکات، «پدرخوانده» کاپولا و آثار بسیار دیگر، در جست‌وجوی پاسخ به این پرسش است که آیا مفاهیم اخلاقی، صرفاً توصیه‌ای به هنرمند است یا بدون مفاهیم اخلاقی، اثری دراماتیک خلق نمی‌شود؟

این کتاب در شش فصل و از منظر پیرنگی به موضوع اخلاق و پیوند آن با درام به همراه مثال‌های متعدد سینمایی پرداخته است؛ اخلاق و درام با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در ۳۳۶ صفحه با قیمت ۲۹۰ هزار تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نیز امسال با یکصد عنوان کتاب و فصلنامه در غرفه بنیاد فارابی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ۲ شکل حضوری و مجازی پذیرای دانشجویان، پژوهشگران، اساتید و عموم علاقه‌مندان سینما است.

کد خبر 6090674

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه