Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@00:31:42 GMT

گسترش اندیشه شهید مطهری پادزهر نفوذ دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۱۷۵

گسترش اندیشه شهید مطهری پادزهر نفوذ دشمن است

آیت الله عبادی گفت: گسترش اندیشه شهید مطهری پادزهر نفوذ فرهنگی دشمن است که باید به صورت ضریب به آن شتاب دهیم تا در جامعه فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۶ اسفند) در دیدار با دست اندرکاران دوره بینش مطهر استان با اشاره به اینکه با این حرکت فکری فعال بزرگتر خدمت را به جامعه می کنید، اظهار کرد: امروز به خاطر خلأ فکری که انسان را بتواند در جایگاه خودش تعریف کنید شاهد هستیم که متاسفانه غرب و غربگرایان دنیا را به لجن کشانده و کشورها را ویران می کنند و مردم مظلوم را را به خاک و خون می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اندیشه شهید آیت الله مطهری منحصر به یک شخص نیست، گفت: هر کسی که به خودسازی علمی، اخلاقی و عملی و فرهنگی دست یابد و قله های آن را تصرف کند مطهری می شود.

 

وی ادامه داد: شهید آیت الله مطهری خار چشم دشمنان بود و شما با تکثیر اندیشه او، عمل دشمنان را که می خواست مطهری نباشد را خنثی می کنید.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اندیشه شهید مطهری باید در تداوم برگزاری این دوره ها به سطح جامعه سرایت کند، افزود: وقتی بحث اندیشه می شود سرمایه های اولیه آن از مسائل فقهی، عرفانی ، سیاسی و ... است که بخشی عظیمی از اینها را از آثار خود آن بزرگوار باید کسب کرد.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: وقتی سطح علمی و خودسازی فرد افزایش یافت و مبانی مطهری را به دست آورد، خودش می تواند تولید علم کند و امیدواریم اساتید در این سطح قرار داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بالای شهید آیت الله مطهری، تصریح کرد:امام خمینی (ره) آثار ایشان را بلا استثنا مفید معرفی کردند.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه برنامه فرهنگ منحط غرب و لیبرال از بین بردن انسان های متفکر و دانشمند است، گفت: البته به برکت انقلاب اسلامی، رویش داریم و دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: گسترش اندیشه شهید مطهری پادزهر نفوذ فرهنگی دشمن است که باید به صورت ضریب به آن شتاب دهیم تا فراگیر شود.

 

وی با بیان اینکه شهید مطهری تنها در اندیشه خود خلاصه نمی شود و مهمتر از آن انگیزه است، افزود: شما کار خود را خلاصه در مکتوبات شهید مطهری نکنید و آنچه در اولویت از نظر نیاز جامعه است را نجات دهید در عین حالی که باید بر محور اندیشه مطهری باشد، اما انگیزه فراتر از آن است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برنامه های سازنده و مدارس به دلیل شیوع کرونا محدودیت پیدا کرده یا تعطیل است، گفت: اما در این شرایط فضای مجازی را در اختیار نوجوانی قرار می دهند که آن هم متاسفانه بخاطر کم کاری مسئولان داخلی رها شده است در حالی که در کشورهای دیگر اینگونه نیست.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه در این مقطع زمانی اولویت با فضای مجازی است، افزود: در مقابل انواع و اقسام تبلیغات و جنگ روانی دشمنان باید بررسی کنید که چه کمکی می توانید به مردم جامعه داشته باشید تا آنها را از تحت تاثیر دشمن نجات دهیم.

 

وی در پایان بیان کرد: باید به دوست و دشمن تفهیم شود که با ترور  امثال شهید مطهری و سلیمانی ها از بین نمی روند بلکه به مراتب اندیشه این شهدا برای دشمن خطرناک‌تر و تا ابد باقی است.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پادزهر دشمن نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اندیشه شهید مطهری آیت الله عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است