Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@09:26:25 GMT

رد رشوه 200 میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۲۳۱

رد رشوه 200 میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس

سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری سارق موبایل قاپ و رد رشوه 200 میلیون ریالی توسط تیم عملیات کلانتری 116 مولوی خبر داد.

به گزارش ایران انلاین ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: شامگاه 12 اسفند تیم عملیاتی کلانتری 116 مولوی در حین گشت زنی در محدوده خیابان تختی یک  موتورسوار با پلاک مخدوش را مشاهده می کنند که به شهروندی که با تلفن همراه در حال صحبت بود نزدیک شده  و ترک نشین از موتورسیکلت پیاده و به قصد سرقت گوشی به وی حمله ور می شود، ناگهان سارقان از حضور ماموران آگاه شده و به سمت همدست خود که سوار بر موتور منتظر وی بود، متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سارقان متواری می شوند اما پس از تعقیب و گریز طولانی و ورود با خیابان مختاری، راکب موتورسیکلت تعادل خود را از دست داده و ترک نشین از موتورسیکلت پیاده شد و اقدام به فرار کرد اما در نهایت دستگیر شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از وی یک قبضه چاقو که در کمر خود پنهان کرده بود کشف شد و پس از دستگیری نیز مشخص شد سابقه دار بوده و چندین بار به اتهام قاپ زنی تلفن همراه دستگیر شده است.
جلیلیان خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، یکی از نزدیکان سارق  با یک کیسه پلاستیک مشکی رنگ وارد اتاق تجسس شده و کیسه را که حاوی مبلغ دویست میلیون ریال وجه نقد بود را به متهم داد و متهم نیز پس از دریافت کیسه، رو به ماموران حاضر، بیان داشت «این 20 میلیون تومان مال شماست تورا خدا یک کاری کنید که روی پرونده من شاکی نباشد و پرونده را طوری ببندید که من بروم دادسرا و آزاد شوم» که ماموران با پاک دستی و وظیفه شناسی مبلغ پیشنهاد شده به عنوان رشوه صورتجلسه و ضمیمه پرونده این سارق کردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان