Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@09:25:37 GMT

فرماندار جدید سبزوار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۴۴۸

ایسنا/خراسان رضوی سید مجتبی علوی مقدم به پیشنهاد محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روز شنبه در آیین معارفه فرماندار سبزوار گفت: سبزوار یکی از  مراکز  نخبه پرور در سطح کشور است که علمای این خطه، مشاهیر و مفاخر آن  در تاریخ  این مرز و  بوم می‌درخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی نبی‌پور افزود:  ساکنان این  دیار مردمانی عدالت خواه، مبارز و سر به دار بوده‌اند که در دوران انقلاب اسلامی نیز همچنان نقش آفرین هستند.

وی اظهار کرد: دشمنان طی چهار دهه گذشته توطئه‌های مختلفی علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند که با مقاومت و ایستادگی مردم خنثی شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اما تلاش دشمن برای به زانو در آوردن مردم و نظام طی سه سال گذشته از طریق تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی چند لایه و هوشمند بیشتر شده که باز هم مقاومت مردم دشمن را ناکام گذاشته است.

نبی‌پور افزود: مقاومت ملت ایران در برار توطئه و تحریم دشمنان ستودنی است اما این مجاهدت مردمی وظیفه مسئولان در خدمات رسانی و توجه به مردم  را بیشتر کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا، بهبود معیشت مردم و انتخابات سه اولویت مهم و پیش روی دولت است.

نبی‌پور مطرح کرد: برای مقابله با ویروس کرونا باید سبک و سیاق زندگی تغییر کند و  پروتکل‌ها همچنان رعایت شوند چرا که  عادی انگاری اوضاع از سوی مردم زنگ خطری برای بازگشت مجدد ویروس کرونا خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های دولت، بهبود معیشت مردم است که بر اثر تحریم و  ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی بیشتری شده‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به  انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: نباید به مشارکت کم در انتخابات بسنده کنیم.

وی بیان کرد: تلاش همه عوامل و مجریان انتخابات آتی، برگزاری انتخابات سالم  و پرشور با رعایت بی‌طرفی و رعایت قانون است.

نبی‌پور ادامه داد: تخریب و توهین یکی از عوامل دلسردی مردم و کاهش مشارکت است چنان که تخریب دولت به بهانه اینکه جریان خاصی نتواند وارد عرصه انتخابات شود ضربه به حاکمیت و مخدوش کردن سرمایه اجتماعی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نباید سلیقه شخصی هیئت‌های اجرایی انتخابات وارد جریان انتخابات شود و در چارچوب قانون به همه جریان‌ها اجاره ورود به این عرصه مهم  داده شود.

در پایان این مراسم سید مجتبی علوی مقدم که پیش از این معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی را بر عهده داشت به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه سبزوار  معرفی شد و از تلاش‌ها و زحمات احمد برادران، فرماندار پیشین سبزوار و حسین شاد که طی مدت ۶ ماه سرپرست فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشت تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سبزوار امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی سرپرست معاونت سیاسی ویروس کرونا نبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران