Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان آخرین وضعیت کرونایی استان سمنان را تشریح کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال سفر به شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار داشت: این هفته رنگ‌بندی جدید کرونایی استان‌های کشور اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت ثابت بیماری کرونا در گیلان؛ مردم از رفت و آمدهای غیرضروری در آستانه سال جدید پرهیز کنند2 مورد کرونای انگلیسی در شهرستان‌های خرم‌آباد و کوهدشت ثبت شدخبرنگاران فعال حوزه کرونا در قزوین واکسینه می‌شوند

وی علت این موضوع را لزوم ارائه برخی تغییرات در شیوه رنگ‌بندی‌ها و اعمال محدودیت‌ها به صلاحدید ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام کرد و افزود: این هفته محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی قبلی اعمال می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از هشت شهرستان استان سمنان در حال حاضر شهرستان‌های دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار در وضعیت زرد قرار دارند.

آشناگر بابیان اینکه در استان سمنان در حال حاضر شهر قرمز کرونایی وجود ندارد افزود: وضعیت رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان آبی است.

وی تأکید کرد: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا سفر به شهرستان‌های دارای وضعیت رنگ‌بندی نارنجی و قرمز به دلیل احتمال بالای سرایت گسترده ویروس کرونا ممنوع در ایام تعطیلات نوروز امسال ممنوع است.

استاندار سمنان بابیان اینکه استان در وضعیت باثبات‌تری از حیث میزان شیوع کرونا قرار گرفته است افزود: دلیل این موضوع رعایت گسترده پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان سمنان است و باید این رویه همچنان تداوم یابد.

آشناگر بیان کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قنوات این شهرستان بیان نمود: نظارت مستمر و بهره گیری از دستور کار کارشناسی، عملیات مناسب را برای حفاظت فیزیکی، کاهش خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، دسترسی به آبـدهی پایدار و حفظ کیفیت آب در قنوات را فراهم می‌سازد . میرجلیلی معاون فنی شهرستان نیز توصیه‌های فنی در ایجاد بند خاکی حفاظتی میله چاه‌ها و همچنین تامین شیب هیدرولیکی و افزایش دبی آب را با اجرای عملیات صحیح کف شکنی، بغل بری و بغل تراشی را برای افزایش عمر مفید قنات، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح مسیر را به پیمانکار توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان