Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از بین ۹۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره آثاری از هنرمندان استان فارس برپایه نظر هیئت داوران به عنوان آثار برگزیده در بخش های مختلف معرفی شدند.

بر این اساس، تندیس بهترین فیلم بخش داستانی، فیلم رخنه به کارگردانی هاشم بیطرف نوبندگانی اهداء و از  احسان پورفرخ برای فیلم زنجیرهای کروماتیک و محمدرضا گودرزی برای فیلم پیرمرد و دریا تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تندیس بهترین فیلم در بخش تجربی به فیلم ردپای درختان به کارگردانی شیوا بافهم اهدا شد و از مهرداد سهامی برای فیلم یک آن تجلیل شد.

تندیس بهترین فیلم در بخش مستند نیز به فیلم ییلاق سرد به کارگردانی محسن دانشور تعلق گرفت و ازمحمد ناصری راد برای فیلم دروازه حقیقت تقدیر شد.

در این مراسم تندیس بهترین کارگردانی به شیما پورسهم الدین برای فیلم غروب، مرگ، شکستن، سکوت، تنهایی تعلق گرفت و از هاشم بیطرف نویندگانی برای فیلم رخنه تقدیر شد؛ همچنین محمدهادی اسفندیاری برای فیلم های اوچی و بایداق و احسان وزیری برای فیلم آخرین نگاه تقدیر شد.

 تندیس بهترین فیلمنامه به فاطیما اباحمزه برای فیلمنامه فیلم هفت سالگی داده شد و تندیس بهترین فیلمبرداری به مسعود احمدی برای فیلمبرداری مجموعه آثار از جمله پرومته در خواب، رد پای درختان و سقوط اهداء شد.

 تندیس بهترین تدوین و صدا گذاری به شیما پور سهم الدین برای مجموعه آثار از جمله رخنه، پرومته در خواب، رد پای درختان و سقوط داده شد.

در این جشنواره جایزه بهترین صدابرداری به شیوا بافهم برای فیلم پرومته در خواب اهدا و امیر صادقی برای بازی در فیلم رخنه جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرد.

همچنین از بهنام کشاورز برای بازی در فیلم سقوط تقدیر و جایزه بهترین بازیگر زن را شیما پورسهم الدین برای بازی در فیلم اهل ماتم را دریافت کرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان جشنواره فیلم کوتاه تندیس بهترین فیلم برای فیلم تقدیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد