Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:10:53 GMT

یونایتد به دربی رسید؛ آمار افتضاح برابر BIG SIX

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۷۴۶

یونایتد به دربی رسید؛ آمار افتضاح برابر BIG SIX

منچستریونایتد فردا در دربی برابر منچسترسیتی باید نمایشی متفاوت با همیشه را ارائه دهد تا شانسی برای پیروزی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در دیداری حساس میهمان منچسترسیتی است. پس از 27 بازی یونایتد 14 امتیاز کمتر از سیتی دارد و در رده دوم قرار گرفته و اگر می خواهد اندک شانسی برای قهرمانی داشته باشد، فردا باید سیتی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در دربی نیز برای هر دو تیم اهمیت خاص خود را دارد اما عملکرد یونایتد در بازی های بزرگ این فصل اصلا خوب نبوده است.

 

 

 

 

تیم تحت هدایت اوله گنار سولسشر هرگز نتوانسته برابر تیم های بالانشین جدول پیروز شود و حاصل کار یا مساوی بوده یا شکست و طبعا با ادامه این روند، یونایتد فردا امید زیادی برای کسب پیروزی نخواهد داشت.

بدترین نتیجه یونایتد برابر قدرت های بزرگ انگلیس(ملقب به BIG SIX) در فصل جاری مقابل تاتنهام بود. در هفته 4، تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو توانست در اولدترافورد یونایتد را 1-6 شکست دهد!

 

 

 

 

در هفته ششم یونایتد در زمین خود برابر چلسی با تساوی بدون گل متوقف شد. هفته هفتم یونایتد در اولدترافورد با یک گل به آرسنال باخت. هفته 12 یونایتد بازهم در زمین خود برابر یک تیم بزرگ دیگر یعنی سیتی بدون گل متوقف شد.

هفته 19 منچستریونایتد در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و بازی بدون گل مساوی شد. هفته 21  یونایتد در زمین آرسنال به تساوی بدون گل رسید و هفته 26 نیز در استمفورد بریج حاصل کار برابر چلسی تساوی بدون گل بود.

 

 

 

 

تا به اینجا در هفت بازی بزرگ فصل، یونایتد تنها یک گل زده و هفت گل دریافت کرده است. 5 بار مساوی کرده و دو بار نیز باخته است. فردا در دربی و برابر سیتی که هفته های متوالی است جز پیروزی نتیجه ای کسب نکرده، طلسم می شکند؟

 

منچستر یونایتد منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر سیتی بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

با وجود نتایج نه چندان خوب در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد که لیورپول هنوز هم به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در این فصل امیدوار است و کسب پیروزی برابر تاتنهام باعث شد که همچنان در جمع مدعیان حضور داشته باشد. تیم یورگن کلوپ به رهبری محمد صلاح توانست به امتیاز ۷۸ برسد تا امیدش را از دست ندهد.

این بازیکن یکی از جذابیت‌های لیگ برتر انگلیس برای هواداران است چون سال به سال رکوردهای جذابی را به ثبت می‌رساند و نشان داده است که یکی از مهم‌ترین مهره‌ها و اعضای یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های حاضر در فوتبال این کشور است.

رهبر تیم ملی مصر در حال حاضر توانسته اسن حداقل ۲۵ گل در شش فصل از هفت فصلی که پیراهن لیورپول را به تن داشته است به ثمر برساند. او در این فصل ۱۸ گل در لیگ برتر، پنج گل در لیگ اروپا، یک گل در جام اتحادیه و یک گل هم در جام حذفی وارد دروازه حریفان کرده است.

یکی دیگر از نقاط قوت صلاح در ارسال پاس گل است که در بازی برابر تاتنهام هم توانست یکی از آنها را برای هاروی الیوت ارسال کند و این بازیکن ۲۱ ساله با یک شوت باورنکردنی و درخشان توانست دروازه حریف را باز کند.

همین پاس گل به صلاح کمک کرد که به اولین بازیکنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که توانسته است در سه فصل متوالی آمار تعداد گل بیشتر از ۱۰ و تعداد پاس گل بیشتر از ۱۰ را به ثبت برساند.

علاوه بر این، این پنجمین فصلی است که صلاح در آن توانسته است بیشتر از ۱۰ گل به ثمر برساند و حداقل ۱۰ پاس گل ارسال کند. او پیش از این در فصل‌های 23-2022، 22-2021، 20-2019 و 18-2017 هم آماری مشابه را ثبت کرده بود. نکته جالب ماجرا اینجا است که تنها یک بازیکن پیش از این موفق به ثبت چنین رکوردی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شده که وین رونی افسانه‌ای بود.

لیورپول در دو بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید دوشنبه هفته آینده روبروی استون ویلا و میدان برود و یکشنبه هفته بعد از آن به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت. آنها باید تحت هر شرایطی در این دیدارها به پیروزی برسند اما در عین حال امیدوار باشند که فولام بتواند در دیدار برابر تیم پپ گواردیولا آنها را همراهی کند و آرسنال هم در بازی مقابل منچستریونایتد امتیاز از دست بدهد.

احتمال کسب عنوان قهرمانی در این فصل برای آنها بسیار پیچیده است اما نکته مثبت در تمامی شرایط این است که آنها می‌توانند در فصل آینده بار دیگر به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگردند. هر چند نباید فراموش کرد که قرارداد صلاح با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و شاید این آخرین فصل حضور او در آنفیلد بود.

دیگر خبرها

  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر