Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:37:01 GMT

چوکا تالش در رشت میزبان آرمان گهر سیرجان است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۸۱۳

چوکا تالش در رشت میزبان آرمان گهر سیرجان است

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های چوکا تالش و آرمان گهر سیرجان در هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا وهابی افزود: این مسابقه ، عصر روز یکشنبه (فردا) هفدهم اسفند ماه به میزبانی تیم چوکا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی شهرستان تالش، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم تیم فوتبال چوکا تالش با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر حریف خود به برتری برسد تا با کسب هر سه امتیاز این بازی ، از تیم های انتهای جدولی فاصله گرفته و خود را به تیم های میانه جدول نزدیکتر کند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جدول رده بندی، اگر تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار به پیروزی دست یابد، از تیم آرمان گهر سیرجان در جدول رده بندی بالاتر قرار خواهد گرفت که این امر باعث می شود تا چوکایی ها در جدول رده بندی صعود کنند.

وی اضافه کرد: هم اینک و تا پایان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم آرمان گهر سیرجان با ۱۷ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به بازی های سایر نمایندگان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم این رقابت ها باید در دیداری همزمان در تهران رو در روی تیم بادران قرار گیرد و تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان نیز باید در یک دیدار خانگی مقابل تیم هوادار تهران قرار گیرد.  

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور آرمان گهر سیرجان جدول رده بندی تیم فوتبال چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد

در شرایطی که ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی به یک ابهام در لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شده بود، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدارها را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص کردن محل میزبانی‌های تیم آبی‌پوشان جنوب (استقلال آبی‌پوش ملاثانی) در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی‌ام، سی‌ودوم و سی‌وسوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:

1- دیدار آبی‌پوشان جنوب - شاهین بندرعامری به‌جای تاریخ 19 اردیبهشت، در روز دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت، ساعت 18:30، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان

رجب‌زاده: 3 امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

2- دیدار آبی‌پوشان جنوب - خیبر خرم‌آباد از هفته سی‌ودوم، روز شنبه 5 خرداد، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

3- دیدار آبی‌پوشان جنوب - مس شهربابک از هفته سی‌وسوم، روز پنجشنبه 10 خرداد، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد