Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در مراسم رونمایی از اپلیکشن «ریسک من» به عنوان دستیار تشخیص و مراقبت از کووید 19 به کمک هوش مصنوعی، اظهار داشت: در قالب برنامه یادگیری عمیق نیازمند بودیم در استان تهران از همه بیمارستانهای استان اطلاعات دقیقی از وضعیت بیماران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اطلاعات شامل مواردی همچون سن، وضعیت بیمار، سرنوشت بیمار و یافته‌های تصویری مربوط به بیماران است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران یادآور شد: با بیش از 120 هزار اطلاعات از بیماران در استان تهران با خطایی قابل اغماض می‌توانیم کنترل لازم را داشته باشیم؛ ضمن اینکه وقتی اطلاعات خود را به این نرم افزار می‌دهیم به ما اعلام می‌کند چه خطراتی شما را تهدید می‌کند،آیا  باید به پزشک بروید و یا چند درصد نیازمند بستری شدن در بیمارستان هستید.

زالی با اشاره به کاربردهای اپلیکیشن ریسک من، ابراز داشت:این اپلیکشن قابل استفاده برای همه شهروندان است و هر فردی که در معرض کرونا قرار دارد می‌تواند با مراجعه به این نرم افزار، شرایط خود را تحلیل کند؛ به طوری که مشخص می‌شود که آیا فرد باید به بیمارستان مراجعه کند یا چند درصد نیازمند بستری است.

وی با بیان اینکه با استفاده از این نرم افزار مدیریت بیمارستانهای استان تهران را انجام خواهیم داد، گفت: از مزایای دیگر استفاده از این نرم افزار این است که با استفاده از این می‌توانیم مشخص کنیم که وضعیت پرسنل در ادارات استان تهران چگونه است؛ یعنی کدام افراد پرخطر بوده و نیازمند دور کاری هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران کنترل کرونا علیرضا زالی رئیس کرونای استان تهران نرم افزار استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند