Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود تلاش و رایزنی زیاد مدیران پرسپولیس برای صدور کارت بازی مهدی ترابی، فدراسیون فوتبال آن را تا پرداخت مطالبات طلبکاران سرخ ها توسط باشگاه معلق کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس با وجود پیگیری‌ مدیرانش نتوانست مجوز بازی مهدی ترابی را دریافت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال،‌ در نهایت مجوز بازی مهدی ترابی در حالی که این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال قطر ارسال شده بود، برای حضور مقابل شاگردان سیروس پورموسوی صادر نشد تا این بازیکن نتواند مقابل صنعت نفت به زمین برود.

نکته قابل تامل این است زمانی که مدیران پرسپولیس در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشغول رایزنی برای دریافت مجوز بازی ترابی بودند، مدیران فدراسیون به آنها اعلام کردند برای دریافت کارت بازی بازیکنان جدید این تیم باید حدود ۳۰ پرونده این باشگاه تعیین‌تکلیف و رضایت طلبکاران جلب شود تا سرخپوشان بتوانند از ترابی و سایر بازیکنانی که احتمال دارد در روزهای آینده به این تیم بپیوندند استفاده کنند.

تمام این پرونده‌ها مربوط به دوران مدیریت مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس است و عمر تعدادی از آنها به سال‌های ۸۵ و ۸۶ باز می‌گردد. در واقع باشگاه پرسپولیس برای دریافت کارت بازی نفرات جدید خود باید مبلغی حدود ۳ و نیم تا ۴ میلیارد تومان پرداخت کنند.

مدیران این باشگاه حتی حاضر بودند برای دریافت کارت بازی ترابی تعهدهای لازم را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه کنند، اما این اتفاق هم رخ نداد.

این در حالی است که در گذشته پرونده برخی تیم‌ها که دچار چنین مشکلاتی شدند، با ارائه تعهد از سوی مدیران آنها به صورت موقت رفع شد، اما مدیران جدید فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ چنین تعهدی را از جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نپذیرفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی لیگ برتر باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ برتر مهدی ترابی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس بازی مهدی ترابی برای دریافت سازمان لیگ کارت بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج