Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

 

                                                                 **********************************

 

٩٩/١٢/١٦

 

داخل واگن‌های مترو بازار مکاره شده ساز و مطرب و دستفروش و فالفروش و....

 

چرائی و دلیل اینکه کمیسیون تلفیق بودجه که باید محل بررسی دقیق و شفاف مباحث فنی طراحی و تدوین کلیات و اجزای درآمدی و هزینه لایحه بودجه باشد و متاسفانه با این روش غیر کارشناسی و غیر شفاف عمل می کند معلوم نیست ؟! و اینکه اقتصاددانان یا اقتصاد خوانده های مجلس انقلابی یازدهم به چه میزان در تصمیمات این کمیسیون نقش دارند نیز معلوم نیست ؟؟؟

 

با سلام اینجانب درتاریخ 99/9/6انصراف خودرا جهت یک دستگاه خودرو کوییک به شرکت سایپا از طریق نمایندگی شرکت اعلام نموده که درسیستم شرکت ثبت گردیدولی تاکنون  وبعداز 3ماه وجه واریزشده را مسترد نمی کنند چنین بار بشرکت سایپا ایمیل وفکس ارسال شده  که نتیجه نداشته تکلیف من وامثال من چیست ؟مشتری مداری این است؟

 

جناب رئیسی وسرداراشتری بدادمن برسید اینجانب از اول خرداد۹۸جهت استخدام وحراست اماکن تجاری به موسسه اریانظم آوران پارسه مراجعه کردم که پس از تایید توسط مدیر آن موسسه با اخذ یک فقره سفته۱۰میلیونی بعنوان تضمین سلامت کاری پاساژی در شهرک غرب بعنوان حراست معرفی شدم که تا۱۵بهمن در آنجا مشغول بکاربودم که مدیر موسسه بامن تماس گرفت که از فردا سرکارنیام بهرحال چون اخربهمن تازه کرونا در کشور شیوع پیداکرده بود من چون فرزندنوزاد داشتم جهت بیمه بیکاری به وزارت کار و تامین اجتماعی مراجعه کردم که درفروردین۹۹وکیل موسسه بامن تماس گرفت که شماشکایت کردی گفتم بله گفت مدیرگفت سفته تورو اجرامیذارم زندگیتو خراب میکنم و همین کارو کرد یک هفته پیش بانک سامان بامن تماس گرفت که اقساط تسهیلات ازدواجم عقب افتاد گفتم من همراه اقساط را می‌پردازم با بررسی حساب بانکی ام گفت حساب شما توسط شورای حل اختلاف تهرانسر مسدود شد به شورای حل اختلاف مراجعه کردم گفتند سفته شما را موسسه مذکور به اجرا گذاشت و رای حضوری صادرشده گفتم چرا ابلاغیه بمن اعلام نشد گفتند منزل تشریف نداشتید ما دوم مرداد۹۸به درب منزل چسباندیم درصورتیکه در مرداد ماه فرزندم یک‌ماهه بود مامنزل بودیم از ابلاغ خبری نبود بااین حال گفتم وقتی ابلاغیه بمن اعلام نشده باشه ابلاغ قانونی محسوب میشه وبرهمین اساس من حق واخواهی دارم هرچه اصرار کردم یاحق واخواهی روبمن بدهید یاحق تجدیدنظر شورای حل اختلاف زیربارنرفت والان حساب من مسدود هست حال من ازشرکت۱/۵ماه بابت کارکرد حقوق طلبکارم که بمن پرداخت نکرد بابت این۹ماه پاداش وعیدی وسنوات هم بمن پرداخت نکرد زیرحقوق وزارت کار بدون حق عایله مندی وحق اولاد حالا من ازشرکت۱ طلبکارواقعی هستم که نه تنها حق و حقوق مرا پرداخت نکرد بلکه سفته۱۰میلیونی مرا با سود که ۱۲میلیون شده به اجرا گذاشت.حاج آقای رییسی چراشورای حل اختلاف تهرانسر حق واخواهی راازمن سلب کرد؟ چرا سفته ای که دربدواستخدام سفیدامضاازمن بابت تضمین بود به اجراگذاشت؟ سردار اشتری این موسسه بامجوز پلیس پیشگیری با نفوذی که دارد به ناحق درلوای قانون دارد از من دزدی میکند خواهش میکنم بداد من برسید تا اینگونه موسسه ها چون از پرسنل ناجاهستند از قدرت ونفوذشان زندگی من وامثال من که کارگر هستیم خراب نکند شماره تماس این شهروند جهت پیگیری و پاسخ مسئولان در سایت الف محفوظ است.

منبع: الف

کلیدواژه: حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با روش‌ها و سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود گفت: حمایت از جامعه کارگری فقط به افزایش ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد حقوق کارگر نیست، در جامعه‌ای که تورم وجود دارد طبیعتاً کارگر عزیز ما، در خیلی از موارد از تورم عقب می‌ماند؛ باید سازوکارهای اقتصادی طراحی شود که جامعه‌ کارگری ما بتواند خودش سهام‌دار باشد.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی‌موثقی، جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر زحمت‌کش، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند «حال خوب کارگر باعث خوب شدن، حال جامعه می‌شود» این یعنی همه باید تلاش کنیم از مسئله‌ کار و کارگری حمایت کنیم.

او همچنین با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولین، همان انجام دادن وظایف قانونی‌شان است؛ اگر مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد به وظایف و مأموریت‌هایی که در قانون برای او تعریف‌ شده عمل کند، تقوا را رعایت کرده است و اگر نسبت‌ به قوانین و مأموریت‌هایی که به او داده شده، کوتاهی کرده و ترک فعل یا تسامح داشته باشد با مسئله تقوا ناسازگار است.

شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا، عنوان کرد: در مسائل روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، آن‌چه که مهم هست این است که این سفرها و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها به نفع منافع اقتصادی کشور باشد. واقعاً اگر این تفاهم‌ها اجرایی شود یک چالش جدی برای تحریم‌ها است ولی به شرط اینکه پیگیری و اجراء شود، مردم باید ببینند این توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زندگی روزمره آن‌ها اثر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو