Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۶ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سوداگر مرگ در رامسر دستگیر شد

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر ماموران کلانتری ۱۱ کتالم موفق به شناسایی یک عامل افیونی در حوزه استحفاظی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۱۴ واحد پذیرایی، اقامتی، تجاری. بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی ساری گفت:به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی پس از بررسی‌های اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۴ متهم به سرقت، ۸ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۲۵ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: در اجرای این طرح ۲ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۵ تن چوب قاچاق و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی کشف شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوداگران مرگ مرجع قضائی پلمب واحد صنفی فرمانده انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه