Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک می توان گفت سیستم مدیریت محتوا وردپرس  یکی از بهترین گزینه ها  برای طراحی سایت است به دلیل اینکه با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد. وردپرس قابلیت های خیلی زیادی دارد.  شما اگر php  بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید و اگر شما php بلد باشید کارتان راحتتر هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمترین نکاتی این هست که طراحی صفحه اول سایت باید در طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در شرکت تارینوتک آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

شناسایی رنگ سایت در جذب مشتری

رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری بیشتر برای پشت زمینه کار استفاده می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.

وردپرس چیست؟

وردپرس هم مانند joomla و drupal یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن باز هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان خوبی هست وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

چرا باید طراحی سایت وردپرس را انتخاب کنیم ؟

وردپرس توسط چندین برنامه نویس در جهان در حال توسعه و بر روز رسانی هست و هر روز افزونه های مختلفی چه تجاری و رایگان در حال انتشار است. اگر شما یک برنامه نویسی کنید از پایه توسط یک شرکت ایرانی شاید آن شرکت 10 نفر برنامه نویس داشته باشد برنامه نوشته می شود و در همه سایت ها از آن استفاده می شود، و از لحاظ امنیتی و بهینه سازی سایت مشکلاتی را به وجود می آورد ولی اگر وردپرس یک باگی را داشته باشد سریع توسط برنامه نویسان جهان آن مشکل بر طرف می شود و برنامه نویس وردپرس در ایران می تواند با یک جستجو ساده آن مشکل را بر طرف کند ولی یک برنامه نویس php از پایه فقط توسط آن شرکت باید رفع باگ شود

وردپرس بر پایه php

Php یکی از زبان های رایج هست که هم فریم ورک های زیادی دارد مانند: لاراول و زند هم سیستم های مدیریت محتوا زیادی دارد مانند: جوملا و همین وردپرس آنقدر قوی کدنویسی میشود که هر چیزی را می شود با آن کدنویسی کرد ولی به شرطی که به زبان php تسلط داشته باشید پس شرط تسلط بر وردپرس یادگیری php است.

سئو پیشرفته وردپرس

اگر الان به سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی دارند دقت کنید مشاهده می کنید که بیشتر این سایت ها با وردپرس هستند آن هم به دلیل اینکه وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد که شما می توانید با اضافه کردن یک افزونه سئو وردپرس سئو خود را خیلی بهتر از قبل کنید.

یادگیری وردپرس آسان هست

اگر شما خودتان بخواهید یک طراحی سایت وردپرسی طراحی کنید فقط کافی هست در گوگل جستجو کنید آموزش طراحی سایت وردپرس اینجا هست که شما می توانید با انواع آموزشهای ریسپانسیو عکسها وردپرس آشنا بشوید پس یادگیری وردپرس خیلی راحت هست ولی کافی هست شما کمی وقت بگذارید.

 

امنیت بالا وردپرس

یکی از خوبی های وردپرس داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را داده است ولی اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید و این نکته ایی قابل توجه است.

امنیت بالا کاربران در وردپرس

وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای آسان استفاده نکنند هم مانند 6 تا یک یا رمزهایی مثل این راهی پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای سخت استفاده کنید پس بنابراین برای همین خیلی راحت شما یکی از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار غلط بزنید توسط ربات مسدود می شوید و بعد از یک ساعت دوباره می توانید به پنل وردپرس خودتان برید.

طراحی فروشگاه آنلاین با وردپرس

اگر می خواهید کسب و کار خودتان را توسعه بدهید از کالاهای خودتان را در اینترنت هم به فروش برسانید یکی از بهترین پیشنهاد ها این هست که طراحی سایت فروشگاهی خودتان را با پلاگین رایگان  WooCommerce طراحی کنید. شما هر چه از یک فروشگاه آنلاین می خواهید داخل WooCommerce هست فقط کافی هست کمی وقت بزارید تا بتوانید یک فروشگاه آنلاین برای خودتان راه اندازی کنید.

مستندات زیاد وردپرس

یکی از خوبی های وردپرس این هست که شما می توانید فقط با یک جستجو ساده مشکل خودتان را خیلی راحت حل کنید این هم به دلیل اینکه وردپرس حتی از لحاظ رسانه و محتوا ویدئویی هم خیلی محتوا دارد پس خیلی راحت می توانید مشکلات خودتان را حل کنید.

در طراحی وب سایت با وردپرس افراد به چند دسته تقسیم می شوند؟

افرادی که فقط وردپرس را نصب می کنند یک قالب آماده از اینترنت دانلود کرده و برای شما عکسها و مطالب شما را بارگذاری می کنند.افرادی که وردپرس را نصب می کنند قالب را از پایه برای شما طراحی می کنند و مطالب و عکسهای شما را بارگذاری می کنند.افرادی که وردپرس را نصب می کنند به طراحی سایت php مسلط هستند و می توانند هسته جوملا را برای خود تغییر بدهند و افزونه هایی را در سایت نوشته و برنامه نویسی کنند و قالب و تم سایت را از پایه برای شما طراحی کنند و این گونه طراحان سایت می توانند سایتی جذاب و پویا و با هر امکاناتی که شما می خواهند طراحی کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار طراحی وب سایت طراحی سایت وردپرس برنامه نویس امنیت بالا خیلی راحت وردپرس یک اگر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!