Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی و بهزاد شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه انجام امور بانکی مشتریان را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این تفاهم‌نامه که نخستین تفاهم‌نامه مشترک میان بانک دی و پست‌بانک است، در فازهای مختلف، امکان واریز و برداشت وجوه توسط مشتریان در شعب هر دو بانک، وصول چک‌، انجام امور بانکی مربوطه اعم از صدور کارت، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی، امکان وصول اقساط تسهیلات و... از طریق شعب بانک دی و شعب و باجه‌های خدمات بانکی پست‌بانک، فراهم می‌شود.
همچنین گسترش همکاری در بازار بین بانکی در راستای مدیریت بهینه نقدینگی، همکاری در انجام اعتبارسنجی صحیح و دقیق مشتریان طرفین، همکاری در تشکیل پرونده اعتباری در شعب بانک دی و پست بانک و ارائه خدمات متقابل ارزی به مشتریان دو طرف، بخش دیگری از مفاد این تفاهم‌نامه است.
تکریم متناسب با شأن و منزلت خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فراهم‌شدن امکان دسترسی آسان‌تر آن‌ها به خدمات بانک دی از طریق شعب پست‌بانک ایران، از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

پربیننده ترین میانگین نرخ سود بین بانکی به ۱۹.۷درصد کاهش یافت/ ورود قیمت دلار نیمایی به کانال ۲۲هزار تومان عدم نیاز به ثبت آنلاین نسخ بیماران در داروخانه‌ها تعطیلی واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها توجیه ندارد مصوبه حمایتی مجلس برای معافیت بیمه قالیبافان، رانندگان و صیادان تاثیر کاهش نرخ بهره بین بانکی بر بازارهای موازی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک دی برجام تفاهم نامه بانک دی پست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای محرمیان با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی برای ارایه این خدمت به مشتریان در کل شبکه بانکی فراهم شده است افزود: وقتی اولین بانک این خدمت را ارائه میدهد، سایر بانک‌ها هم برای نقد کردن غیر حضوری چک دیجیتال اقدام می کنند. نقد شدن غیر حضوری چک الکترونیک در جهت مراجعه نکردن مشتریان به بانک‌ها انجام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی