Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:25:27 GMT

شبکه سلطان به دنبال گفت و گوی بین ادیان است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۶۰۵

شبکه سلطان به دنبال گفت و گوی بین ادیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،آیت پیمان در نشست خبری افتتاح شبکه بین المللی  سلطان تی وی اظهار کرد: امیدواریم این اقدام مهم که در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و اهل بیت (ع) است پرخیر و پرثمر باشد و اهداف عالی که برای این امر مهم دیده شده محقق شود.

وی افزود: ابلاغ پیام های اصلی دین و اندیشه ناب معارف شیعه و معارف و فرهنگ قرآن کریم از  اهداف و اصول تعریف شده برای این شبکه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجمع جهانی شیعه شناسی ادامه داد: گفت و گوی بین ادیان و بین مذاهب بر محور قرآن  و منطق و بدور از نزاع و جدال غیر احسنت از سیاست های این شبکه است که مطابق آموزه های قرآنی سیاست گذاری شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که متون اصیل سیره اهل بیت (ع) را در فضای جهانی وب به گوش مشتاقان برسانیم و معارف اهل بیت (ع) که ذات آن نور است را به گوش جهان برسانیم تا بتوانیم به این شیوه همه فطرت ها را تحت تاثیر قرار دهیم.

پیمان اضافه کرد: ایجاد شبکه انگلیسی زبان و تعمیم و استمرار آن کار بسیار سنگین و دشواری است که توجهات امام زمان (عج) نو دعای خیر مومنان را می طلبد.

انتهای پیام/78005

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه سلطان آیت پیمان مجمع جهانی شیعه شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه کرامت در استان، با تبریک 12 اردیبهشت روز معلم و تسلیت سالروز شهادت استاد شهید گرانقدر آیت الله مطهری، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که ما در حوزه بصیرت‌افزایی برای خود و جامعه کوشش کنیم. 

وی با بیان اینکه در اثر معارف الهی، انقلاب اسلامی شکل گرفته است، گفت: ما هر مقدار بر معارف الهی خود بیفزاییم، جامعه را از آسیب‌ها مصون کرده و آن‌را پیش بردیم. معارف الهی با اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: انقلاب اسلامی را در دل دشمن‌ترین دشمنان نفوذ دادیم، اما متأسفانه در درون خود مشکل داریم، افرادی هستند که قدر این انقلاب را نمی‌دانند و ذهن آنها مشوش شده است باید معارف را ترویج کنیم.

وی بیان داشت: امام رضا(ع) از آفتاب‌های تابنده‌ای است که در این کشور است و باید مکتب، سیاست، برنامه‌ها و ... او شناسانده شود. باید برای دهه کرامت اقدامات لازم را انجام و افراد را به سمت معرفت و بصیرت سوق داد.

نکونام در پایان با تأکید بر اینکه باید در کارها همدلی و همفکری داشت تا نتیجه خوبی حاصل شود، خاطرنشان کرد: باید معارف اهل بیت(ع) را خصوصاً برای نوجوانان و جوانان تبیین کرد و کارها را به صورت محتوایی پیش برد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی