Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز جودو جهان گفت: شایعه پناهندگی من کذب و دروغ است و برای استراحت و مشاهده گرنداسلم ازبکستان به تاشکند آمدم. - اخبار ورزشی -

محمد محمدی بریمانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعه پناهندگی خود اظهار داشت: برای مسافرت چند روزه به ازبکستان آمدم و از فرصت استفاده کردم و با توجه به دوری 20 ماهه از مسابقات، رقابت‌های جودو گرنداسلم تاشکند را از نزدیک مشاهده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: به هیچ عنوان قصد پناهندگی ندارم و هر صحبتی راجع به پناهندگی به من مطرح شده است، کذب است. ویزای توریسیتی یک هفته‌ای داشتم و از فرصت استفاده کردم تا برای تعطیلات و مشاهده مسابقات به ازبکستان آمدم. همه صحبت‌ها در خصوص پناهندگی من دروغ است و صحت ندارد.

به دلیل حمله قلبی؛ میراسماعیلی در بیمارستان بستری شد + عکس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو ایران جودو محمد محمدی بریمانلو جودو ایران جودو محمد محمدی بریمانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند