Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:45:12 GMT

تجليل از فعالان و دوستداران محيط زيست منطقه 2

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۷۴۷

تجليل از فعالان و دوستداران محيط زيست منطقه 2

خبرگزاری آریا- به مناسبت هفته منابع طبیعی ،مراسم غرس نهال  و تجلیل ازفعالان محیط زیست با حضور مدیران شهری منطقه 2 وخانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز برگزارشد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه در مراسم کاشت نمادین نهال که با حضور جمعی از فعالان محیط زیست ،مدیران شهری  و خانواده معظم شهدا  در گلزار شهدای گمنام برگزارشد،گفت: توسعه پایدار کشورها در گرو توجه به مسائل زیست‌ محیطی به خصوص فضای سبز است که باید توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت برای آیندگان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه  نقض فضای سبز به عنوان ریه جامعه، در سلامتی و زندگی انکار ناپذیر است گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز است تا با کاشت نهال اهمیت هوای پاک و طبیعت سبز را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم.
وی افزود: اجرای برنامه های توسعه شهری برمبنای حفظ محیط زیست از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری است و برهمین اساس مدیریت شهری منطقه  با اجرای نهضت درختکاری اهتمام ویژه ای برای کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست دارد
سرپرست شهرداری منطقه2 تاکید کرد: باید فرهنگ درختکاری را در جامعه توسعه دهیم و بدین شکل در حفاظت از محیط زیست نقش آفرین باشیم.
براساس این گزارش دراین مراسم  ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، 50 اصله نهال به نام شهدا غرس شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجلیل فعالان محیط زیست فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن