Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@08:27:50 GMT

تحرکات مشکوک داعش در نوار مرزی عراق و سوریه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۷۶۴

تحرکات مشکوک داعش در نوار مرزی عراق و سوریه

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المعلومه؛ ناصر قندیل نماینده سابق پارلمان لبنان امروز شنبه درباره تحرکات آمریکا برای بازگردانیدن داعش به عراق و سوریه از طریق البوکمال هشدار داد.

وی افزود: تحرکاتی مشکوکی از سوی آمریکا برای بازگردانیدن داعش به عراق و سوریه وجود دارد. واشنگتن تلاش می کند که مجددا داعش را در التنف و الانبار احیا کند تا حمله جدیدی به البوکمال انجام دهد و این پس از آن رخ میدهد که سوریه و عراق پیروزی تاریخی در زمینه ورود به شهر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قندیل گفت: نیروهای مقاومت تمام توان خود را به کار می بندند که مانع از ورود داعش به این شهر شوند.

از سوی دیگر قصی عباس الشبکی نماینده استان نینوا در پارلمان عراق هم از وجود تحرکات مشکوک داعشی در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد که نیروهای امنیتی و حشد شعبی در آستانه غلبه بر داعش هستند.

وی افزود: داعش در وحشت به سر می برد.

الشبکی گفت: در برهه اخیر شاهد تحرکات مشکوک داعش در مناطق صعب العبور و الجزیره به سمت سوریه هستیم. تحرکات داعشی ها از سوی حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق تاکنون دفع شده است.

وی اعلام کرد: حضور حشد شعبی در موصل مانع از تحرکات داعش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090539 برچسب‌ها داعش عراق سوریه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: داعش عراق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

به نقل از ایسنا وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد