Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بخشنامه‌ای به روسا ، مدیران عامل سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه توزیع هدایای نوروزی را با هزینه این مجموعه ها ممنوع کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛  محمد شریعتمداری در بخشنامه‌ای به رؤسا، مدیران عامل سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه توزیع هدایای نوروزی را با هزینه این مجموعه ها ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه تأکید شده است که اکیداً  توزیع هدایا با هزینه صندوق‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های تابعه این وزارتخانه در ایام نوروز به ویژه در حوزه وزارتی، دفاتر معاونین و سایر مدیران ممنوع است.

بنا به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چنانچه مواردی گزارش یا مشاهده شود مدیر خاطی برکنار خواهد شد.

پرداخت علی‌الحساب مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در اسفند/ اختصاص 90 هزار میلیارد تومان به اجرای همسان‌سازیگام بلند مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعیحقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای سال 1400 همسان‌سازی می‌شود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت رفاه اجتماعی معاونت رفاه اجتماعی بانک های تابعه صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای برنامه وزارت نیرو برای اصلاح نظام مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور موظف شدند بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تهیه کنند.

بر اساس آخرین آمار و ارقام مرتبط با معاملات شرکت‌های توزیع برق در بورس انرژی، در هفته نخست شروع معاملات برق در این بازار تعداد ۱۷۹ معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات ۱,۲۱۱ میلیارد ریال بود. در این هفته که حجم معاملات روزانه برق به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت رسید، همچنین پایین‌ترین قیمت بازار ۸۵۰ ریال و بالاترین قیمت نیز ۱,۲۰۰ ریال بود.

در معاملات هفته نخست ۳۲ شرکت توزیع برق در معاملات اقدام به خرید برق کردند و در مقابل ۱۰ نیروگاه خصوصی و ۱۸ نیروگاه دولتی نیز اقدام به فروش برق کردند که سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد و سهم نیروگاه‌های بخش خصوصی نیز ۴۶ درصد بود.

با تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت هفتگی به حساب وکالتی شرکت‌های توزیع، امکان معاملات به صورت مستمر با هدف اصلاح جریان مالی و ایجاد شفافیت قیمتی و کاهش نقش دولت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6089877 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید