Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@05:43:25 GMT

افتتاح ۱۰۰ مدرسه جدید برکت در پایان سال 99

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۸۹۷

‍‍‍‍‍‍

در آخرین روزهای پایان سال 99 ۱۰۰ مدرسه جدید و ۳۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی بنیاد برکت در سراسر کشور افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 آیین افتتاح ۱۰۰ مدرسه جدید برکت و ۳۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی برکت با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و وزیر آموزش و پرورش در سراسر کشور برگزار شد

این ۱۰۰ مدرسه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان و در ۲۴ استان ساخته و تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاهم‌نامه ساخت هزار مدرسه در مناطق عشایری و روستایی نیز با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بنیاد برکت ، خیرین ، مدرسه ساز

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بنیاد برکت خیرین مدرسه ساز ۱۰۰ مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش