Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@21:24:58 GMT

گل‌ محمدی: وضعیت زمین و باد باعث بی‌ کیفیتی بازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۹۲۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت با توجه به شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین بازی پرموقعیت و جذابی را شاهد نبودیم.

یحیی گل‌ محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، گل محمدی اظهار داشت:

خیلی خوشحالیم از اینکه در این شهر خوب، زیبا و خاطره انگیز هستیم و باید یادی از شهدای دفاع مقدس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شالله روح همه آنها شاد  باشد.

وی افزود:

با توجه به شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین بازی پرموقعیت و جذابی را شاهد نبودیم. در این گونه مسابقات باید از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف استفاده کنیم، اما دو تیم در کارهای دفاعی موفق بوه و اشتباه تأثیرگذاری به وجود نیامد. از طرفی از ضربات ایستگاهی خوبی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم. 

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد:

بازی پرموقعیت و مهیجی را شاهد نبودیم. با توجه به شرایط این دیدار، یک امتیاز حق پرسپولیس و صنعت نفت بود، اما در این وضعیت خیلی مهم است اشتباه نکنیم. دروازه‌بان و دفاع تیم ما امروز عملکرد خوبی را پشت سر گذاشتند، اما باید از ضربات ایستگاهی و تک‌موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کردیم که این اتفاق خوب رخ نداد و نتیجه مساوی شد. 

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا عملکرد صنعت نفت عامل قطع روند بردهای متوالی پرسپولیس بوده، عنوان کرد:

نفت تیم خوبی است که مربی خوب و بازیکنان با کیفیتی دارد، اما همانگونه که گفتم شرایط زمین به حدی بد بود که برخلاف اینکه تصور می‌کردم دو تیم بازی جذابی را به نمایش بگذرند، اما وضعیت زمین و شرایط باد سبب بی‌کیفیت شدن بازی شد. با این مسائل فکر می‌کنم بیشتر دیدارها در ورزشگاه تختی آبادان مساوی تمام شود.

اخبار داغ 

پشت پرده رفت و آمدهای فرزاد مجیدی به باشگاه استقلال واکنش علی کریمی به مصاحبه علی نژاد: همان بهتر که مرا جدی نگیری! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید آسنسیو ضلع سوم مثلث ام باپه و هالند در رئال مادرید 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

مدیر فنی کشتی مازندران بعید می‌داند که بین حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور مسابقه‌ای برگزار شود. - اخبار ورزشی -

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت جسمانی حسن یزدانی درحالیکه قرار است طی روزهای آینده رفته رفته استارت تمرین کشتی را بزند، اظهار داشت: فکر می‌کنم آغاز تمرینات جدی کشتی برای او، از پانزدهم اردیبهشت باشد و قبل از آن درحد سرشاخ و زیرورو شدن با رقبای سبک وزن باشد.

وی درباره وضعیت کامران قاسم‌پور دیگر مدعی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: او که در جویبار تمریناتش را دنبال می‌کند و البته بیشتر در اردوی تیم ملی است. من فکر می‌کنم اگر یک درصد حسن یزدانی به المپیک نرسید، او گزینه 86 کیلوگرم باشد، وگرنه مدعی 97 یا 92 کیلوست. من بعید می‌دانم بین کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی مسابقه انتخابی برگزار شود.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

قهرمان پیشین کشتی جهان و دارنده مدال برنز المپیک 2008 اضافه کرد: البته قرار شده حسن یزدانی به تشک برگردد و بعد از آن باید دید وضعیت به چه شکل پیش می‌رود. درمورد رویارویی احتمالی حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور و وزن آنها باید قبول کنیم که کادرفنی تیم ملی تصمیم‌گیرنده است. یعنی اینکه چنین اتفاقی می‌افتد یا نه، چیزی نیست که در محدوده اختیارات ما باشد، هر نتیجه‌ای که در المپیک رقم بخورد، کادرفنی پاسخگوست، بنابراین باید این حق را برای‌شان قائل شویم که در این زمینه تصمیم‌گیرنده باشند.

مدیرفنی کشتی آزاد استان مازندران درباره قطع همکاری عباس حاج‌کناری با کشتی تاجیکستان و اینکه آیا استان از ظرفیت این مربی که سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی را هم داشته، استفاده نخواهد کرد؟، گفت: او به خاطر مشکلات اداری‌اش مجبور به قطع همکاری شد، این جزو برنامه‌هایم هست که در یکی از رده‌ها از حاج‌کناری استفاده شود چون از افتخارات کشتی ما است و توانایی زیادی هم دارد، اما مسئله این است که کمیل قاسمی سرمربی بزرگسالان ما است و در این زمینه اختیار تام دارد و فکر می‌کنم حاج‌کناری هم بیشتر به کار در رده سنی بزرگسالان تمایل داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم