Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان ملل از کشورهای عضو آ.سه.آن خواست تا علیه ارتش میانمار فشار بیشتری وارد کنند تا به این ترتیب از حقوق بشر و آزادی‌ها در این کشور حفاظت شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیوید سوآنسون، سخنگوی منطقه‌ای سازمان ملل در تایلند گفت: سازمان ملل از اعضای انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا خواسته تا با اعمال فشار بیشتر به ارتش میانمار که از اول فوریه قدرت را در این کشور به دست گرفته و با خشونت علیه معترضان رفتار می‌کند، از مردم این کشور حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز سه شنبه، وزرای خارجی این گروه نشست غیر رسمی و مجازی ترتیب داده و به طرف‌های درگیر در میانمار تاکید کردند تا خویشتنداری کرده و برای یافتن یک راه حل صلح آمیز برای این بحران پیشنهاد کمک دادند.
سوآنسون گفت: ما همچنان از تمامی کشورهای عضو آ.سه.آن می‌خواهیم تا به صورت جامع از نفوذ خود برای حفاظت از حقوق بشر و آزادی‌های بنیادین در مردم میانمار استفاده کنند. سازمان ملل همچنین حمایت قاطع خود را از مردم میانمار در پیگیری دموکراسی، حقوق بشر، صلح و اجرای قانون اعلام می‌کند.
در همین حال، مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی امروز (شنبه) استفاده از خشونت علیه معترضان در میانمار را محکوم کرده و خواستار آزادی آنگ سان سوچی، رهبر دموکراسی خواه و دو فاکتوی این کشور شد.
وی گفت: ما سرکوب‌های خشونت آمیز در میانمار از سوی ارتش این کشور را محکوم می‌کنیم و خواستار آزادی سریع تمامی بازداشتی‌ها از جمله سوچی هستیم.
وی افزود، در جریان اعتراضات در میانمار دیگر کسی نباید کشته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درخواست سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران