Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنلی و آرسنال بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس دو تیم برنلی و آرسنال مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اگر چه توپچی ها توانستند با گل زود هنگام اوبامیانگ از میزبان خود جلو بیافتند اما اشتباه عجیبی که گرانیت ژاکا در دقایق پایانی نیمه اول مرتکب شد، باعث شد دو امتیاز مسلم شاگردان میکل آرتتا از دست برود و در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات بازی برنلی و آرسنال تاریخ برگزاری: شنبه، 16 اسفند 1399 (6 مارس 2021) ساعت برگزاری: 16:00 به وقت تهران مکان برگزاری: ترف مور تورنمنت: هفته 28 لیگ برتر انگلیس، فصل 21-2020 داور: آندره مارینر گلزن برنلی: کریس وود(39) گلزن آرسنال: پیر امریک اوبامیانگ(5) ترکیب برنلی و آرسنال و نمرات بازیکنان 

تکمیل می شود

آمار بازی برنلی و آرسنال

تکمیل می شود

گل های برنلی و آرسنال

برنلی صفر - 1 آرسنال؛ اوبامیانگ(5): ویلیان با فرار از سمت چپ زمین توپ را به اوبامیانگ رساند تا مهاجم گابنی با شوت پای راست خود توپ را به سمت چپ دروازه برنلی بفرستد. نیک پوپ اگر چه توانست دستش را به توپ برساند اما موفق نشد مانع از ورود توپ به دروازه شود.

برنلی 1 - 1 آرسنال؛ کریس وود(39): در اشتباهی عجیب گرانیت ژاکا هنگام دفع توپ آن را به سینه کریس وود کوبید تا توپ با برخورد به بازیکن برنلی وارد دروازه خالی آرسنالی ها شده و بازی به تساوی کشیده شود.

جدول لیگ برتر

تکمیل می شود

ویدیوی خلاصه بازی برنلی و آرسنال

تکمیل می شود

اخبار داغ 

پشت پرده رفت و آمدهای فرزاد مجیدی به باشگاه استقلال واکنش علی کریمی به مصاحبه علی نژاد: همان بهتر که مرا جدی نگیری! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید آسنسیو ضلع سوم مثلث ام باپه و هالند در رئال مادرید 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برنلی و آرسنال تکمیل می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد. در جدال حساس‌تر تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان تیم بایرلورکوزن بود که با ۲ گل شکست خورد.

 رمی‌ها تا قبل از اشتباه آماتور کارسدورپ کاملا بر بازی سوار بودند، اما در دقیقه ۲۸ با اشتباه مدافع هلندی، لورکوزن توسط فلورین ویرتز به گل رسید. بعد از این گل لورکوزن بهتر بازی کرد و در دقیقه ۷۳ با گل آندریش اختلاف را دو برابر کرد.

پس از گل دوم رم چند موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها را سردار آزمون که از دقیقه ۷۹ به زمین آمد از دست داد و دیگری را تامی آبراهام در دقیقه ۹۴ را به شکلی عجیب گل نکرد.

تیم شکست ناپذیر ژابی آلونسو حالا با فتح المپیکو، شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر دیدار این مرحله، مارسی فرانسه و آتالانتای ایتالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا اسکاماکا آتالانتا را پیش انداخت، اما امبمبا ۱۰ دقیقه بعد و در دقیقه ۲۰ بازی را مساوی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیدار برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور