Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:26:38 GMT

فاضلی:‌ بردیم چون مسئولان استان به سر تمرین آمدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۱۸۱

فاضلی:‌ بردیم چون مسئولان استان به سر تمرین آمدند

مربی شهر خودرو می‌گوید حضور مسئولان استان خراسان رضوی در تمرین این باعث شد روحیه بازیکنان بالا برود و در نهایت پیکان را شکست بدهند.

به گزارش ایسنا، وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پیکان اظهار کرد: این بازی کاملا تاکتیکی بود. ما روی تیم پیکان کار کرده بودیم و راه‌های رسیدن به گل را تمرین کرده بودیم و از همین راه‌ها هم به گل رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما زحمت کشیدند و تلاش خوبی داشتند و با انگیزه و تمرکز وارد زمین شدند. علتش هم این بود که دیروز مسئولان استانی به تمرین ما آمدند. بالا رفتن شهر خودرو در جدول نیازمند یک خواستن استانی است. فقط بحث آقای رحمتی یا بازیکنان نیست. باید همه با هم متحد شویم تا شهر خودرو را به روزهای خوبش نزدیک کنیم. از بازیکنان خوب‌مان تشکر می‌کنم. آرزو می‌کنم علی نعمتی بازیکن باتعصب ما زودتر خوب شود. از مسئولان استانی باز هم تشکر می‌کنم که سر تمرین حضور پیدا کردند. حضورشان برای ما قوت قلب بود.

او ادامه داد: مقداری تغییرات داشتیم و مقداری زمان می‌برد که به هارمونی برسیم. در بازی قبلی کمی شکل کار را تغییر دادیم و روی برنامه‌هایمان تاکید کردیم. این مساله زمان‌بر است. خدا را شکر نفرات جدید خیلی زود در تیم حل شدند. بایرامی گل زد و فلاحیان امروز بدون تمرین بازی کرد. یوسف وکیا هم با کمک پزشکان به این بازی رسید. این پایان کار ما در نقل‌وانتقالات نیست. برای قوی‌تر ظاهر شدن نیازمند این هستیم که بارنامه وارد نقل‌وانتقالات شویم. همه می‌دانیم در نیم‌فصل بازیکن جذب کردن سخت است ولی سعی‌مان را می‌کنیم باتوجه به شرایط تیم و بازار نفراتی را جذب کنیم تا در آخر فصل یک رتبه در شان شهر خودرو و استان خراسان رضوی داشته باشیم. 

فاضلی در خصوص لیست خروجی تیم هم توضیح داد: مدیریت باشگاه فعلا تصمیمی برای جدایی بازیکنان ندارد. اگر در روزهای آینده تصمیمی گرفته شود حتما رسانه‌ای می‌شود. باید ببینیم شرایط تیم به چه صورت پیش می‌رود. شهر خودرو نباید از این جریان ضربه‌ای بخورد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو تيم فوتبال پيكان وحید فاضلی استانی ورزشی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند