Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ذات امیر قلعه‌نویی ایجاب می‌کند در تمام بازی‌ها، چه حذفی و چه لیگ، برای پیروزی بازی کنیم.

خبرگزاری میزان - سعید الهویی مربی گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت هایی انجام داد که در زیر گزیده آن را می‌خوانید:

*خیلی متأسفیم و در روزی که دروازه‌بان‌مان بیشتر از دستانش استفاده کند از پای خود استفاده کرد و در روزی که برای دوازدهمین بار توپ را به تیر دروازه حریفان زدیم، نتوانستیم سه امتیاز کامل بازی را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما بر اساس تلاشی که کردند، به چیزی که لیاقتش را داشتند، نرسیدند.

*بازی مقابل مس رفسنجان بسیار سخت است، به خصوص وقتی که آنها بیرون خانه بازی می‌کنند و دفاع فشرده دارند. با این حال در روزی که مسی‌ها با این سبک بازی کردند، ما آنقدر موقعیت داشتیم که دروازه‌بان‌شان ستاره بازی بود و تیر دروازه برای اینکه بهترین بازیکن زمین باشد، رقیب دروازه‌بان شد.

*متأسفیم که نتوانستیم به حق‌مان برسیم، اما راه را به همین شکل با تمرکز بیشتر و اشتباه کمتر ادامه می‌دهیم تا به هدف نهایی برسیم.

*قلعه‌نویی و تیم توقع دارند در همه بازی‌ها بیشترین امتیاز را کسب کنیم. تیم ما تیمی نیست که با تیم فصل گذشته یا حتی با تیم‌های دیگر لیگ مقایسه نشود. ما تیم‌هایی را داریم که داخل خانه به یک شکل بازی می‌کنند و خارج از خانه در زمین خودشان دفاع اتوبوسی می‌کنند. ما داخل خانه و بیرون خانه به یک شکل بازی می‌کنیم و حتی در دیدار مقابل پرسپولیس در همین استادیوم صاحب توپ بودیم، حمله می‌کردیم و سبک بازی‌مان را به حریف دیکته کردیم.

*باید بپذیریم که دفاع کردن، آن هم دفاع فشرده در لیگ ایران و خارج از خانه بسیار کارآمد است. تیم‌های دفاعی فضای کار را می‌گیرند و فرصتی به ما نمی‌دهند. ما مقابل چنین تیم‌هایی باید دو سه موقعیت گل ایجاد کنیم و بازی را ببریم، ما بیشتر از این هم موقعیت ایجاد کردیم، اما دروازه‌بان مس و دو بار هم تیر دروازه این اجازه را به ما نداد. ما نیاز داریم که تیم‌مان شخصیتش بالاتر برود، قلب بازیکنان بزرگ‌تر شود و آنها بدانند به اندازه کیفیتی که تیم‌شان و خودشان دارند، باید قلب شجاع و بزرگ داشته باشند. بازیکنان ما باید از موقعیت‌ها استفاده کنند تا مزد زحماتی که می‌کشیم و موقعیت‌هایی که در جریان بازی داریم را با پیروزی بگیریم.

*اول از همه، همانطور که ما دفاع تیمی را فقط از خط دفاعی نمی‌خواهیم و از دروازه‌بان تا مهاجم باید در دفاع تیمی شرکت کنند، در بحث تهاجمی و موقعیت‌سازی هم تمام تیم، از خط دفاع تا خط جلو برای ایجاد موقعیت و گلزنی وظیفه دارند. اینکه ما امروز گل نزدیم، مقصر فقط مهاجمان نیستند.

*همانقدر که مهاجمان ما امروز از فرم خود دور بودند، بازیکنان ما در دفاع و هافبک هم از عملکردی که انتظار داشتیم، دور بودند. باید تمام بازیکنان در خط دفاع و خط حمله تلاش کنند تا بهتر باشیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم که بتوانیم در بازی‌هایی که حریفان به این شکل دفاعی فشرده دارند، به پیروزی برسیم.

*ذات امیر قلعه‌نویی ایجاب می‌کند در تمام بازی‌ها، چه حذفی و چه لیگ، برای پیروزی بازی کنیم. در لیگ، جام حذفی و حتی بازی‌های دوستانه با شخصتیی که آقای قلعه‌نویی به تیم داده، برای برد به میدان می‌رویم. ما باید استراحت کرده و ریکاوری کنیم تا ذهن‌مان را برای یک بازی دیگر و آن هم دربی کرمان در جام حذفی آماده کنیم و یک برد خوب به دست بیاوریم.

 

بیشتر بخوانید: ربیعی در نشست خبری شرکت نکرد

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید ا گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سعید ا گل گهر سیرجان دروازه بان تیر دروازه تمام بازی قلعه نویی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

زردپوشان وستفالن با کسب یک پیروزی حداقلی مقابل میهمان فرانسوی‌شان به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پذیرای پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری یک بر صفر دورتموندی‌ها همراه بود.

با وجود بازی سراسر هجومی دو تیم و موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که هر کدام از آنها روی دروازه دیگری ایجاد کردند، تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که این اتفاق در دقیقه 36 توسط نیکلاس فولکروگ با پاسی هوشمندانه از سوی نیکو اشلوتربک رقم خورد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

اگرچه هر دو تیم موقعیت‌‌های خطرناک متعددی برای اضافه کردن به تعداد گل‌های بازی داشتند، اما این پاری‌سن‌ژرمن بود که موقعیت‌‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد و در یکی از آنها در عرض چند ثانیه دو بار پیاپی هر کدام از تیرهای عمودی دروازه حریف را به لرزه درآورد.

در نهایت اما این دورتموند بود که بازی را برد تا با اندوخته‌‌ای امیدوارکننده آماده سفر به فرانسه و برگزاری بازی برگشت در پاریس شود، دیداری که از ساعت 22:30 (به وقت تهران) روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی