Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:37:39 GMT

افتخار آفرینی عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۳۴۵

افتخار آفرینی عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ

بر اساس شاخص‌های رتبه‌بندی دانشمندان برتر جهان دانشگاه استنفورد و پایگاه Elsevier  دکتر علی سعداله عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشکده فنی مهندسی در فهرست 2درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛  با توجه به ارزیابی مقالات پژوهشی منتشر شده در سال‌های 2011 - 2020، استنادهای انجام شده به این مقالات و همچنین شاخص استناد ترکیبی، دکتر علی سعداله- عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشکده فنی مهندسی-، در فهرست 2درصد برتر دانشمندان جهان رشته تخصصی خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ محققان دانشگاه استنفورد هرساله دستاوردهای علمی پژوهشگران برجسته جهان را بر اساس شاخص‌های استاندارد ارزیابی کرده و محققان یک درصد و دو درصد برتر جهان را معرفی می‌نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند؛ برای کسب  بیشتر اطلاعات به پایگاه Data.mendeley.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟