Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@13:27:00 GMT

کاشت نهال به یاد جانباختگان کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۵۸۲

کاشت نهال به یاد جانباختگان کرونا در کرمانشاه

بازوند،گفت: به یاد جانباختگان کرونا با مشارکت نهادهای و تشکل های مردمی در کرمانشاه نهال کاشت می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان در  کرمانشاه؛ « هوشنگ بازوند»  استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز طرح همکاشت یک نهال - یک زندگی همزمان با هفته منابع طبیعی در پردیس دانشگاه رازی برگزار شد؛ گفت: در این ماه  به یاد جانباختگان کرونا در فضایی مشخص نهال کاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی فضایی را برای درختکاری به یاد همشهریان جانباخته به دلیل ابتلا به کرونا فراهم کند و با مشارکت مردم و خانواده های جانباختگان این کار انجام شود.

 

بازوند بابیان اینکه  کاشت ۵۵۰ هزار اصله نهال را در این هفته با مشارکت فعالان و همیاران طبیعت کار بسیار ارزنده ای دانست و تصریح کرد: این اقدامات فرهنگی در تقویت و نهادینه شدن فرهنگ درختکاری و تقویت مسوولیت پذیری اجتماعی برای حفاظت از منابع طبیعی و ملی بسیار موثر است که نباید به این  هفته محدود شود.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان و حافظان محیط زیست، منابع طبیعی و جنگل ها که در بحران های آتش سوزی با ازخودگذشتگی و ایثار جان خود را فدا کردند؛ گفت: جوانان غیور و رشید از جان خود برای حفظ میراث طبیعی ملی گذشتند و همه وظیفه داریم با جهاد از منابع طبیعی حفاظت کنیم.

 

مقام ارشد استان در ادامه دهیاران را موظف کرد که با همکاری مردم و ساکنین روستاها نسبت به کاشت نهال در درب خانه ها اقدام کنند تا طبیعت زیبای مناطق روستایی حفظ و تقویت شود.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج فرهنگ درختکاری هفته درختکاری و منابع طبیعی استاندار کرمانشاه منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی