Web Analytics Made Easy - Statcounter

اثر فخرالدین دوست محمد، کارتونیست کرمانشاهی در هفدهمین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه ۲۰۲۱ برگزیده شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ اثر کارتونیست کرمانشاهی با موضوع عشق روایتگر مهر و محبت زوج مسن است که حتی در زمان قهر بدون هیچ گونه مکالمه‌ای هنوز حرفی برای گفتن داشته و به هم عشق می‌ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش،مسابقه کارتون سوریه هرساله به صورت منظم توسط رائد خلیل که یکی از کارتونیست‌های برجسته سوریه است، برگزار می‌شود.

 

فخرالدین دوست محمد با اشاره به مزایای شرکت کردن هنرمندان در مسابقات و جشنواره‌های بین‌المللی اظهار کرد: دیده شدن اثر هنرمندان در جشنواره‌های ملی و به ویژه بین‌المللی بزرگترین مزیت است.

 

وی افزود: انتقال پیام و محتوای هنرمند در قالب اثر به مخاطبین سراسر دنیا یکی از دلایل اصلی شرکت اکثر هنرمندان در مسابقات بین‌المللی بوده که خوشبختانه هنرمندان کرمانشاهی در زمینه کارتون، عکاسی، گرافیک و پوستر در عرصه جهانی تاکنون خوب درخشیده‌اند.

 

کارتونیست کرمانشاهی تصریح کرد: شرکت در مسابقات بین‌المللی توسط هنرمندان کرمانشاهی سبب برخورداری آن‌ها از امتیازات ارگان‌های فرهنگی و هنری و بهره‌مندی از برنامه‌های حمایتی برای پیشبرد هرچه بهتر کار هنری آن‌ها می‌شود.
 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارشاد و فرهنگ اسلامی کرمانشاه آثار برگزیده سوریه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد